کد خبر : 27073
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۲۲
21 views بازدید

اظهارات باورنکردنی مدیر کل فیات کرایسلر در باب خودروهای برقی

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی سرجیو مارکینونه مدیریت عملیات کمپانی فیات-کرایسلر در جدید ترین اخبار در باب خودرو های الکتریکی عنوان کرد که این خودروها راه حل مناسبی برای مساله های بوجود آمده در صنعت خودروسازی نیستند. این مدیر ارشد قبل از این نیز بر روی این موضع تاکید کرده و شرح داده بود که این صنعت به وسیله تکنولوژی […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

سرجیو مارکینونه مدیریت عملیات کمپانی فیات-کرایسلر در جدید ترین اخبار در باب خودرو های الکتریکی عنوان کرد که این خودروها راه حل مناسبی برای مساله های بوجود آمده در صنعت خودروسازی نیستند.

این مدیر ارشد قبل از این نیز بر روی این موضع تاکید کرده و شرح داده بود که این صنعت به وسیله تکنولوژی های تازه در معرض هشدار قرار خواهد گرفت. مارچیونه نظرها دارای اختلاف و عجیبی در باب خودروهای الکتریکی و خودروان دارد.

تحت نام نمونه چندی قبل از علاقه مندان و دوست داران فیات درخواست کرده بود که خودروی الکتریکی فیات ۵۰۰ ای را تهیه نکنند چرا که این وسیله نقلیه برای کمپانی فیات اقتصادی نبوده و سودی برای این کمپانی ندارد.

در حقیقت وی معتقد بود که تولید این خودروها امری بی ثمر بوده و باعث ضرردهی میشود.

Fiat 500e

این مدیریت عملیات به علاوه از طرف دیگر برای خبرنگاران شرح داده است که هرگز خودروی فراری به قوای محرکه الکتریکی تجهیز نخواهد شد، چرا که این گونه خودروها هیچگونه سروصدایی تولید نمی کنند و ما باور داریم یکی از جذابیت های وسایل نقلیه سروصدای آن هاست.

گفته می شود که مارچیونه در لحظه آزمایش رانندگی تسلا نمونه اس مجبور شد برای فرار از سکوت خودرو رادیو آن را روشن کرده و سروصدا ایجاد کند.

اگر بخواهیم جمع بندی کنیم مارچیونه به داشتن نظرها اینچنینی مشهور است، مثلا ایشان شدیدا مخالف خودروهای خودمختار و مستقل بوده و در یک اظهار نظر جنجالی گفته است که درصورتی قادر اید اتومبیل های خودران کمپانی فیات-کرایسلر را در خیابان ببینید که ابتدا به من شلیک کرده و من را بکشید.

برای شما هم جالب است:   مرسدس کلاس S، به‌صورت خودران از خط تولید خارج می‌شود

با این وجود مردم فکر می کنند که کمپانی های خودروسازی بیشتر از همه متمایل به گسترش خودروهای خودروان و الکتریکی و حرکت به سوی آتی ای مملو از این خودروها هستند و شنیدن چنین سخنانی از زبان مدیر کل این کمپانی ها یک برای آن ها باورنکردنی به نظر می رسد با اینحال حقیقت این است که مارچیونه پر بیراه نمی گوید و برای افراد زیادی از گفته های خود دلیل منطقی دارد.

این شخص از نخستین کسانی است که عنوان کرد خطوط تولید و کنترل سنتی کمپانی های تولید کننده قطعات خودروها (OEM) در روند الکتریکی سازی وسایل نقلیه تحت تاثیر فراوان و گاها منفی قرار خواهند گرفت.

این مسئله اختلاف چندانی با نگرانی های خودروسازان اروپایی در باب وسایل نقلیه الکتریکی، هزینه ها، حاشیه ها و از دست رفتن شغلی های موجود حال حاضر ندارد و در حقیقت همه این موارد به مساله ها و مشکلات فرضیه الکتریکی سازی وسایل نقلیه اشاره می کند.

برای درک بهتر این تاثیرات خوب است بدانید که OEM ها به کمپانی هایی اطلاق می شود که تولید کننده اصلی قطعات اتومبیل ها هستند و این قطعات را با اسم خود به کمپانی های مطرح خودروسازی می فروشند.


گسترش ارائه و حضور خودرو های برقی در جاده ها چه مطابق میل ما باشد و چه مخالف میل ما باشد درست مانند هر اتفاق دیگری مسائل و مشکلات ویژه خود را دارد.

با استناد به گسترش روزافزون شهرت این خودرو ها و عدم تولید آلودگی به وسیله آن ها برخی از کشور ها تا اینجای کار به فکر ممنوع کردن بهره برداری از بنزین و سوخت های درون سوز برای وسایل نقلیه افتاده اند.

برای شما هم جالب است:   شروع فروش اقساطی رنو کپچر برای نخستین بار از ۱۱ آذرماه

در نتیجه هر تغییری پیامدهای منفی و مثبت خود را داشته و بالاخره همه تلاش می کنند که کاربر برنده نهایی این موضوع باشد.

با این وجود حرکت از سمت جهان خودروهای درونسوز به سوی جهان اتومبیل های الکتریکی یک انتقال کامل و بدون بازگشت شمرده نمی شود و این روند بسیار لحظه بر خواهد بود.

مارچیونه باید حقیقت را پذیرفته و قبول کند نقاط قوت این مسئله نسبتا بیش از نقاط منفی آن است.

عبور از موتورهای درونسوز به سوی موتوهای برقی مزیت و راحتی فراوانی را در دست مردم قرار می دهد. هیچ تکنولوژی دیگری نیست.که بتواند به اندازه خودروهای الکتریکی مفید باشد.
شنیده حاکی از این است مارچیونه برای پیروز شدن بر مشکلات خودرو های درون سوز حتی بهره برداری از هیدروژن را راه حل بهتری می داند.

نهایتا بدین شکل مطرح شده است که این مدیریت عملیات سابقه بررسی ها و تلاش های دیگر خودروسازان را در این عرصه مطالعه نکرده است چرا که حدودا تمامی کمپانی هایی که بر روی بهره برداری از هیدروژن تحت نام سوخت جانشین سرمایه گذاری کرده بودند در حال حاضر به سوی خودروهای پلاگین متمایل شده اند.
جالب است که خبرگزاری ها مدتی قبل عنوان کردند که مارچیونه درباره این مثال تغییر موضع داده و با تولید و ارائه وسایل نقلیه الکتریکی موافقت کرده است.


این مدیر ارشد به علاوه از طرف دیگر در گفتگو با خبرنگار مشهور خبرگزاری بلومبرگ در ایتالیا، توماس ابهاردت اضافه کرد که فیات-کرایسلر با معرفی سهام کمپانی قطعه سازی مگنتی مارلی در سال آتی بخشی از دارایی خود را جداسازی کرده و این کمپانی پایین سری را به یک کمپانی تازه مبدل خواهد نمود.

برای شما هم جالب است:   شرایط فروش نقدی تولیدات ایران خودرو به مناسبت اعیاد مبعث و شعبانیه

مگنتی مارلی یک کمپانی بزرگ قطعه سازی پایین سری فیات-کرایسلر کرایسلر است که در عرصه دیزاین، پیشرفت و تولید سیستم‌ها، ماژول‌ ها و قطعات خودرو فعالیت می‌ کند.

اخبار غیر موثق فراوانی در باب فروش کامل و یا حداقل بخشی از این کمپانی به گوش می رسد که حدودا تمامی این اخبار غیر موثق مدتی بعد تکذیب می شود.

مدتی قبل نیز مطرح شد که غیر از آئودی و برند آلفارومئو حتی سامسونگ هم در جستجوی تصاحب این قطعه ساز مشهور و موفق است.

اگر دوست دارید این لینک خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات