کد خبر : 33126
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
22 views بازدید

نزول فروش تولیدات هیوندای-کیا؛ ناکامی کره ای ها در رسیدن به اهداف کوتاه مدت

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی با ورود به سال تازه، به مرور زمان خودروسازان مختلف محاسبه فروش تولیدات خود در سال ۲۰۱۷ را پخش می کنند. با این شرایط گروه هیوندای-کیا چندی قبل مطرح کرده که در سال قبلی موفق به فروش ۷٫۲۵ میلیون ابزار خودرو شده است. اگر چه این رقم چشمگیر به نظر می رسد، با اینحال کره […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

با ورود به سال تازه، به مرور زمان خودروسازان مختلف محاسبه فروش تولیدات خود در سال ۲۰۱۷ را پخش می کنند. با این شرایط گروه هیوندای-کیا چندی قبل مطرح کرده که در سال قبلی موفق به فروش ۷٫۲۵ میلیون ابزار خودرو شده است.

اگر چه این رقم چشمگیر به نظر می رسد، با اینحال کره ای ها برای سومین سال پشت سر هم نتوانسته اند به هدف تعیین شده که این دفعه برابر با eight.25 میلیون ابزار بود، دست بیابند.

اگر بخواهیم بطور مجزا به محاسبه فروش این گروه بپردازیم، لازم است در اینجا یادآوری کنیم که در سال ۲۰۱۷ حدود four.5 میلیون خودرو با نشان هیوندای به فروش رسیده، حال آنکه مدیران این تولیدکننده فروش ۵٫۰۸ ابزاری را هدفگذاری کرده بودند.

در طول سال قبلی کیا موتورز نیز موفق به تحویل ۲٫۷۵ میلیون خودروی مختلف شده که این رقم نیز با نیت three.17 میلیونی فاصله فراوانی  دارد. بی تردید یکی از دلایل اصلی شکست هیوندای-کیا در دستیابی به هدف تعیین شده را می توان به نزول فروش تولیدات این گروه در چین و آمریکا نسبت داد. این دو کشور به ترتیب عظیم ترین بازارهای وسیله نقلیه ای جهان بوده و نقش بسیار مهمی در موفقیت یا شکست خودروسازان دارند.Kia-Sorento_US-Version-2019

با استناد به ناتوانی در دستیابی به محاسبه فروش eight.25 میلیونی در سال ۲۰۱۷، هیوندای-کیا فروش ۷٫۵۵ میلیون ابزار خودرو را برای سال ۲۰۱۸ هدفگذاری کرده است. در صورت تحقق این رقم، محاسبه این گروه در انتهای سال رشدی four درصدی خواهد داشت.

برای شما هم جالب است:   پیمان آسمان ایر برای خرید 30 فروند بویینگ 737MAX چقدر ارزش دارد؟

در اعلامیه ای که این خودروساز کره ای پخش کرده، آمده:

به دلیل کاهش فروش در بازارهای اصلی مانند ایالات متحده و چین همراه با افزایش آهسته اقتصاد جهان و به علاوه از طرف دیگر سیاست های تدافعی عده ای کشورها، اوضاع مارکت دشوار پیش بینی می شود.

بد نیست بدانید در مقایسه با سال ۲۰۱۶، فروش تولیدات هیوندای-کیا که پنجمین خودروساز بزرگ جهان به حساب می آید، ۷ درصد نزول داشته است. برای جبران این موقعیت، کره ای ها تصمیم گرفته اند نمونه های شاسی بلند بیشتری را به مارکت چین و ایالات متحده تزریق کنند.

به گفته آقای Chung Mong-koo مدیرعامل هیئت مدیره هیوندای-کیا تمرکز بر روی عده ای بازارهای تازه مانند جنوب شرق آسیا از دیگر روشهای این گروه برای فروش بهتر تولیدات خواهد بود.

درصورت تمایل این لینک خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات