کد خبر : 21157
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۰۳
1 views بازدید

مارکت خودروی ایران، ناجی پژو سیتروئن

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی گسترش فروش تولیدات پژو در ایران، منجر شده است به توجه به کاهش فروش خودروهای این کمپانی در سطح جهانی، بازهم افزایش در این زمینه را تجربه کند. گروه خودروسازی پژو مطرح کرد در ۶ ماهه در ابتدا سال جاری میلادی، افزایش ۲.۳ درصدی فروش تولیدات خود را تجربه کرده است. پژو این گسترش فروش […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

گسترش فروش تولیدات پژو در ایران، منجر شده است به توجه به کاهش فروش خودروهای این کمپانی در سطح جهانی، بازهم افزایش در این زمینه را تجربه کند.

گروه خودروسازی پژو مطرح کرد در ۶ ماهه در ابتدا سال جاری میلادی، افزایش ۲.۳ درصدی فروش تولیدات خود را تجربه کرده است. پژو این گسترش فروش را مدیون حضور مجدد خود در مارکت خودروی ایران است که بعد از عمل درآمدن برجام و مرتفع شدن تحریم‌های بین‌المللی برای حضوری توانمند از نو به ایران وارد شده است. در چنین شرایطی ست که که در مدت شبیه به مقدار فروش این خودروساز فرانسوی در اروپا و چین به نوعی از جمله مهمترین بازارهای خودروی جهان با کاهش مواجه بوده است.

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن و دی‌اس، امروز مطرح کرد که در بازه دی‌ماه ۹۵ تا خرداد ۹۶ موفق شده است با افزایش ۳ درصدی درمقایسه با مدت شبیه به سال قبلی، مقدار فروش تولیدات خود در تمامی جهان را به رقم ۱.۵۸ میلیون ابزار برساند. در چنین شرایطی ست که که در همین بازه زمانی، مقدار فروش تولیدات این گروه خودروسازی فرانسوی با ۴۹ درصد کاهش مواجه بوده و در کل ۱۵۲,۳۸۰ ابزار خودرو در چین به فروش رفته است. این خودروساز مهم اروپایی سعی دارد در مدت‌لحظه باقی‌مانده تا انتهای سال میلادی، بتواند سهم ازدست‌رفته خود در بازارهای جهانی را مجدد به چنگ آورد. در این راستا کارلوس تاوارز، مدیریت عملیات گروه پژو-سیتروئن مطرح کرده است که این کمپانی فرانسوی با معرفی خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور تازه در جستجوی مهلت‌های جدید است.

برای شما هم جالب است:   ایران خودرو فروش رنو کپچر 2017 را با هزینه تازه شروع کرد + اوضاع فروش مهر 96

در اروپا که مارکت اصلی فروش تولیدات گروه پژو به شمار می‌آید نیز موقعیت چندان خوب ارزیابی نمی‌شود؛ چرا که مقدار فروش در قاره سبز با ۱.۹ درصد کاهش، به ۱.۰۴ میلیون ابزار رسیده است. بخش عمده این کاهش به دلیل نزول فروش تولیدات برند DS است که در اروپا کاهش ۴۵ درصدی را تجربه کرده است.

با اینحال در همین حال، افزایش فروش تولیدات پژو در مارکت خودروی ایران نقطه روشنی برای این خودروساز اروپایی به شمار می‌رود. با شروع فروش تولیدات پژو که در حال ارسال یا تولید داخل ایران هستند، می‌توان انتظار داشت مقدار فروش خودروهای گروه پژو در خاورمیانه و آفریقا به ۲۷۷,۹۷۱ ابزار برسد.



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات