کد خبر : 14579
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۳:۱۶
1 views بازدید

بررسی سوبارو لوورگ فیس‌لیفت تازه

به گزاری اخبار خودرو با استناد به گفته سایت پدال استیت های چهار چرخ محرک این ایام بسیار معمول هستند با اینحال در سال‌های پیشین تنها چندین برند انگشت‌شمار این‌گونه خودروها را تولید می‌کردند. چندین دهه‌ی پیش اکثر استیت هایی که قدرت پیشرانه را به هر دو اکسل انتقال می‌دادند یا توانایی‌های آفرود و سیستم تعلیق گسترش ارتفاع یافته و نرم داشتند و یا اینکه […]

به گزاری اخبار خودرو با استناد به گفته سایت پدال

استیت های چهار چرخ محرک این ایام بسیار معمول هستند با اینحال در سال‌های پیشین تنها چندین برند انگشت‌شمار این‌گونه خودروها را تولید می‌کردند. چندین دهه‌ی پیش اکثر استیت هایی که قدرت پیشرانه را به هر دو اکسل انتقال می‌دادند یا توانایی‌های آفرود و سیستم تعلیق گسترش ارتفاع یافته و نرم داشتند و یا اینکه نشان آئودی را حمل می‌کردند.

سوبارو به عنوان نتیجه موفقیت‌های فراوانی را به دست آورده و هنوز هم این موفقیت را ادامه می‌دهد به گونه‌ای که سال قبلی ۹۶۵ هزار خودروی چهار چرخ محرک را فروخته است. نمونه لگاسی یکی از خودروهایی بوده که سالیان سال این سنت را ادامه داده و دو سالی است که کارکرد خود را به نمونه لوورگ Levorg داده است. ما ورژن‌ی فیس لیفت ۲۰۱۷ این خودرو را تست کرده‌ایم تا ببینیم که آیا این استیت چهار چرخ محرک هنوز هم فوت‌وفن‌های خاص سوبارو را بهمراه دارد یا نه.

subaru-levorg-2017-facelift-02
فروش لوورگ در بریتانیا مطمئناً کم بوده است با اینحال سوبارو به روشنی فکر می‌کند بار اول کار خود را به خوبی انجام داده چونکه نمونه سال ۲۰۱۷ تفاوت فراوانی نداشته است. جدای از آپدیت‌های جزئی، قوای محرکه، سیستم تعلیق و شاسی خودرو بدون تغییر باقی مانده‌اند. از لحاظ تصویری نیز تغییر فراوانی را نمی‌توان در ظاهر و کابین خودرو دید.

subaru-levorg-2017-facelift-03
با این وجود کارهایی برای گسترش آسایش و راحتی خودرو صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به بهبودهای صورت گرفته در مواد آب‌بند درون درب‌ها و ایزوله‌ی اضافی پیشرانه اشاره نمود. سوبارو به علاوه از طرف دیگر سیستم کمک راننده‌ی Eyesight را به لوورگ ۲۰۱۷ اضافه کرده و مهندسان کمپانی ادعا می‌کنند این سیستم پیشرفته‌تر از ابزار‌های رقبا می‌باشد. این سیستم همراه با ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ خودرو بین خطوط معرفی می‌شود.

برای شما هم جالب است:   هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد؛ ظاهری جذاب‌تر و پیشرانه قوی‌تر

subaru-levorg-2017-facelift-04
در روی جاده به سختی می‌توان تغییری را در مقایسه با قبل احساس کرد. سیستم Eyesight کار خود را در خفا انجام داده و تنها وقتی که اخطار دهد شما متوجه مانعی در مسیر خواهید شد. تنها زمانی می‌توان کاهش صدای کابین را احساس کرد که لوورگ ۲۰۱۷ را بغل‌به‌بغل نمونه ۲۰۱۶ برانید.

subaru-levorg-2017-facelift-05
علیرغم ورودی هوای بزرگ روی کاپوت که یادآور نمونه پرطرفدار ایمپرزا است، لوورگ خودرویی است که بیشتر روی راحتی مانور می‌دهد. پیشرانه‌ی ۱٫۶ لیتری توربوی خودرو تنها به گیربکس CVT وصل بوده و با اینکه گیربکس مشکلات خاص خود را دارد با اینحال بهترین عملکرد را زمانی خواهد داشت که با آن مدارا کنید. گیربکس خودرو خیلی پر سر و صدا نیست هرچند ناله‌ی ضعیفی را می‌توان در مواقعی خاص شنید.

عملکرد خودرو بیش از آنکه امیدوار باشد صرفاً پذیرفتنی بوده علي الخصوصً وقتی می‌فهمید مصرف سوخت خودرو چندان برجسته نیست. جای شرمساری است که پیشرانه‌ی بنزینی پرقدرت‌تر با گیربکس دستی و یا پیشرانه‌ای دیزلی با گشتاور بیشتر نیست.

subaru-levorg-2017-facelift-06
کنترل بدنه در پیچ‌ها به‌طور شگفت‌آوری خوب بوده و چسبندگی فراوانی می باشد. چابکی خودرو درمقایسه با ابعاد لوورگ بطور کلیً بالا بوده با اینحال فرمان بی‌حس و سبک لوورگ (حتی در حالت اسپورت) و موقعیت رانندگی بالای شاسی‌بلند مانند آن باعث میگردد عطای سریع رفتن را به لقایش ببخشید. بازهم جای شرمساری است که سواری خودرو سفت است.

کیفیت کابین لوورگ درمقایسه با آن چیزی که از یک استیت خانوادگی انتظار دارید بالاتر است و تنها عده ای مواد باعث کاهش کیفیت آن شده‌اند. ابزارهای استاندارد خودرو نیز رضایت‌بخش بوده و با این وجود باید هم این‌گونه باشد چونکه با خودرویی ۳۰ هزار پوندی طرفیم. اگر میتوانید از سیستم چهار چرخ محرک صرف‌نظر کنید (ما حدس می‌زنیم بیشتر انسانها به این سیستم نیازی نداشته باشند) عده ای از استیت های دیگر در بازار حاضر هستند که پیشرانه‌ی بنزینی بزرگ‌تر و بهای کمتری دارند.

تفاوت تقریباً غیر محسوس صورت گرفته در سوبارو لوورگ ۲۰۱۷ برای افزایش موقعیت این خودرو کافی نبوده‌اند. لوورگ خودرویی جادار، خوب و تجهیز است و بی‌شک جذابیت کافی برای افرادی که در جستجوی تداوم و سیستم چهار چرخ محرک هستند را دارد. هرچند، نبود قوای محرکه‌ی دیگر و سواری سفت به این معنی است که در کوتاه‌مدت نباید انتظار فروش بیشتر را داشته باشیم.

مشخصات سوبارو لوورگ ۱٫۶i GT Lineartronic

هزینه: ۲۹۶۸۰ پوند
پیشرانه: ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری توربوی بنزینی
قدرت/گشتاور: ۱۶۸ اسب بخار/۲۵۰ نیوتون متر
گیربکس: CVT اتوماتیک، چهار چرخ محرک
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۸٫۹ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۱۰ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: ۷٫۱ لیتر در هر صد کیلومتر



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات