کد خبر : 23816
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
3 views بازدید

بی ام و i3S عرضه شد

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی بی‌ام‌و از ورژن‌ی اسپرت نمونه i3 پرده گشود که با کد i3S شناخته خواهد شد. از وقتی که بی‌ام‌و i3 در سال ۲۰۱۴ ارائه شده است، در بیشتر مواقع علاقه مندان بی‌ام‌و منتظر ورژن‌ی اسپرت این خودرو بوده‌اند. اگر با توجه به ظاهر، i3 را قضاوت کنید، یقیناً چیزی جز یک خودروی برقی معمولی در […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

بی‌ام‌و از ورژن‌ی اسپرت نمونه i3 پرده گشود که با کد i3S شناخته خواهد شد.

از وقتی که بی‌ام‌و i3 در سال ۲۰۱۴ ارائه شده است، در بیشتر مواقع علاقه مندان بی‌ام‌و منتظر ورژن‌ی اسپرت این خودرو بوده‌اند. اگر با توجه به ظاهر، i3 را قضاوت کنید، یقیناً چیزی جز یک خودروی برقی معمولی در آن نخواهید دید؛ با این وجود رانندگی با i3 لذت‌بخش‌تر از آن است که فکر می‌کنید و به‌محض نشستن پشت فرمان، متوجه پتانسیل آن خواهید شد. به خاطر وزن کم، مرکز ثقل پایین، بدنه فیبر کربنی و نیروی محرکه برقی سرحال، رانندگی با i3 بسیار مهیج کننده است. اکنون اگر سیستم تعلیق اسپرت و قدرت بیشتری به i3 اضافه کنید، بی‌ام‌و i3S بوجود می‌آید.

نمونه i3S دقیقا همان چیزی است که انتظار دارید: بی‌ام‌و i3 به‌اضافه‌ی توانایی‌های اسپرت. با این وجود اصلا با خودروهای بنزینی اسپرت قابل مقایسه نیست. تنها درمقایسه با نمونه استاندارد i3 کمی سرزنده‌تر شده است.

ظاهر i3S در مقایسه با فیس‌لیفت i3 اختلاف فراوانی ندارد و تمام خطوط، شیارها و نشانه‌های فیس‌لیفت i3 را در بر دارد و تنها به رنگ سیاه مزین شده‌ است. همین تضاد رنگی ایجادشده، ظاهر خشن‌تر و اسپرت به i3S می‌بخشد. با این وجود بعید به ذهن خطور میکند که i3 با کیت بدنه مخصوص و اسپرت، خیلی دلنشین شود.

مورد مهمی که در ظاهر i3S به چشم می‌آید، بیشتر شدن ۴۰ میلی‌متری فاصله دو چرخ است که هم ظاهر دلنشین‌تری به i3S داده و هم اجرای مناسب تری به ارمغان آورده است. غیر از این، گلگیرهای برجسته‌تر و کاهش ارتفاع ۱۰ میلی‌متری نیز در ظاهر اسپرت i3S نقش دارند.

برای شما هم جالب است:   رانندگی نیمه اتوماتیک با کادیلاک CT6 بدون فرمان گرفتن

رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی ظاهر جدی‌تری به i3S داده‌اند که با این وجود در رنگ سیاه زغالی و ترکیب دو رنگ نیز بدون هزینه اضافه، در معرض هستند. غیر از اینکه رینگ‌های تازه از رینگ‌های ۱۹ اینچی i3 بزرگ‌تر هستند، عریض‌تر هم هستند که در نتیجهً به توجه به لاستیک‌های پهن‌تر، چسبندگی بیشتری هم بهمراه دارند. با توجه به فاصله بیشتر بین دو چرخ و لاستیک‌های پهن‌تر، باید حتی هندلینگ بهتری هم درمقایسه با نمونه استاندارد از i3S انتظار داشته باشیم.

BMW i3S

به توجه به سیستم تعلیق تازه، قدرت بیشتری در i3S نیاز است. پیشرانه برقی تازه با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گریز از مرکز ۲۷۰ نیوتن‌متر، i3S را در ۶.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند که حدودا ۰.۵ ثانیه از نمونه استاندارد سریع‌تر است؛ پس ۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۰ نیوتن‌متر گریز از مرکز اضافه‌شده، واقعا در عملکرد i3S تأثیرگذار بوده است، به‌طوری‌که در نبرد با فولکس‌واگن گلف، حرفی برای گفتن خواهد داشت.

به‌جز ظاهر اسپرت، سیستم تعلیق، رینگ‌های تازه و قدرت بیشتر، بی‌ام‌و i3S شبیه به فیس‌لیفت i3 است. می‌توان گفت که بی‌ام‌و i3S، با حفظ کارایی i3، عملکرد بهتر و ظاهر تازه اسپرت، خودروهای برقی را دلنشین‌تر نشان می‌دهد.



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات