به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته دیجیاتو

بعد از سالها حکومت ب ام و بر بازار خودروهای لوکس، نتیجا امسال مرسدس بنز موفق شد به سلطه رقیب خود انتهای داده و عنوان پرفروش ترین برند لوکس سال ۲۰۱۶ را به مالکیت خود درآورد.

با این وجود در این بین باواریایی ها به هر ترتیب ممکن نمی خواستند شکست را قبول کنند و با محاسبه محاسبه فروش دیگر برندهای پایین سری مانند مینی و رولزرویس کسب عنوان ذکر شده را به خودشان تبریک گفتند!

همانگونه که شواهد نشان می دهد، به ذهن خطور می کند مدیران ب ام و احساس اخطار کرده و قصد دارند با اتخاذ تصمیماتی مکان خود را پس بگیرند. به این خاطر این تولیدکننده در طول دو سال آتی ۱۰ میلیارد دلار برای ارتقای برند و ارایه تولیداتی با ظاهر خشن تر کنار گذاشته و ۴۰ اتومبیل تازه معرفی به بازار خواهد کرد.

دو کالا تازه که تولید آنها تاییده شده، شاسی بلندهای X2 و X7 هستند. این خودروها ضمن گسترش محاسبه فروش کلی، می توانند در دستیابی به هدف تعیین شده نقشی بنیادی ایفا کنند.

بعد از ثبت کمترین میزان سود در شش سال قبلی، آقای هرالد کروگر مدیر کل ب ام و از برنامه های تازه ای برای احیای آهنگ افزایش این تولیدکننده آلمانی خبر داده است.

بعد از سبقت گیری مرسدس بنز از ب ام و در سال قبلی، کاهش سود دومین اتفاق ناخوشایندی بود که در سال ۲۰۱۶ برای باواریایی ها رخ داد.

با استناد به یادداشت بلومبرگ، تحلیلگران صنعت خودرو باور دارند که استراتژی ب ام و در سال های آتی شامل ارایه نمونه های فیس لیفت بیشتر به عنوان خودروهای تازه خواهد شد.

برای شما هم جالب است:   عرضه 11 مورد از بهترین فراری های تولیدشده در طول فعالیت کمپانی مشهور فراری

سال قبلی علی رغم افزایش فروش تولیدات ب ام و، این تولیدکننده از جهت محاسبه فروش سالانه بعد از مرسدس بنز قرار گرفت. این مساله بیانگر آنست که اشتوتگارتی ها افزایش بیشتری را تجربه کرده و توانسته اند سهم بیشتری از بازار خودروهای لوکس را در دست خود داشته باشند.

اگر دوست دارید این لینک خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع

  • برچسب ها:
    مطلب قبل و بعد
    مطالب مشابه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    - کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
    - آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد