کد خبر : 18266
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۰۴
38 views بازدید

تست فنی و بررسی MVM X33S؛ پذیرفتنی با اینحال نه چندان بی نقص

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته دیجیاتو نهدر حالی که صنعت خودروسازی کشور سال هاست به خواب زمستانی فرو رفته و حتی از حفظ کیفیت تولیدات قدیمی خود نیز عاجز مانده است، صنعت خودروسازی چین دارد ره صد ساله را چند شب طی می کند. تنها کفایت می کند نسل های مختلف از یک خودروی چینی را همراه با هم قرار دهید تا متوجه […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته دیجیاتو

نهدر حالی که صنعت خودروسازی کشور سال هاست به خواب زمستانی فرو رفته و حتی از حفظ کیفیت تولیدات قدیمی خود نیز عاجز مانده است، صنعت خودروسازی چین دارد ره صد ساله را چند شب طی می کند.

تنها کفایت می کند نسل های مختلف از یک خودروی چینی را همراه با هم قرار دهید تا متوجه پیشرفت سریع و باورنکردنی این سخت کوشان آسیایی شرقی شد.

انتهای تابستان سال قبلی بود که کمپانی مدیران خودرو از سومین نمونه X33 که با پسوند S به مارکت معرفی شده است پرده گشود و اکنون که ماه ها از معرفی این خودرو به مارکت می گذرد می توان ارزیابی دقیق تری از شرایط آن به خوانندگان دیجیاتو معرفی کرد.

تفاوت گسترده این اتاق درمقایسه با نسل قبل باعث زیبایی بیشتر MVM X33S شده است. با نگاهی گذرا به نسل تازه MVM X33 می توان دریافت کمپانی چینی چری سعی کرده این اتاق را اسپرت دیزاین کند. در مددل اسپرت نمای جلوی خودرو با چراغ هایی دلچسب،جلو پنجره ای چشم نواز و سپری اسپرت تزئین شده است و اختلاف شگرفی درمقایسه با نمونه های قبلی X33 دارد.

چراغ های روشنایی در روز و هالوژن به زیبایی روی سپر قرار گرفته اند،ضروری به ذکر است MVM X33S در دو نمونه اسپرت و معمولی به مارکت کشور معرفی شده است که نمونه اسپرت از دیزاین دارای اختلاف و اسپرت تر سپرها سود می برد،مضاف بر اینکه سقف مشکی رنگ تضاد با مزه ای با بدنه بوجود آورده است،خروجی دوبل اگزوز نیز در قسمت عقب از اصلی ترین موارد تمایز نمونه اسپرت درمقایسه با نمونه معمولی می باشد.

برای شما هم جالب است:   لحظه معرفی و هزینه لکسوس آر ایکس 200 تی نمونه 2017 در ایران اعلام شد

نمای جانبی خودرو با رینگ های نسبتا دلنشین و اسپرت و ضربه گیرهای کروم با جهشی بلند درمقایسه با اتاق قبلی مهیج تر به نظر می رسد با اینحال نمای عقب خودرو درمقایسه با دیگر بخش ها کمترین میزان تغییر را تجربه کرده است و همین تفاوت اندک در افزایش نمای عقب کمک شایانی کرده است در چنین موقعیتی نمی توان این بخش را بدون نقص دانست.

در حقیقت سادگی این بخش درمقایسه با نمای جلو بطور کلی محسوس است و بهره برداری از سپر تزیینی با خروجی های اگزوز غیر حقیقی نیز نتوانسته مانع از نمود دیزاین ساده و قدیمی این بخش شود.

در یک جمع بندی کلی درمقایسه با دیزاین خارجی MVM X33S می توان نمره قبولی را به این کراس اوور شهری داد که در تمام قسمت ها پیشرفت زیادی داشته است.

با بازکردن درب خودرو بیننده آپدیت هایی در این بخش هستیم که واقعا پذیرفتنی انجام شده است. دیزاین کلی کابین با رویه تازه در دیزاین و گسترش چشمگیر کیفیت رو به رو بوده و باز هم در مقایسه با نسل قبل بسیار بهتر شده است.

بهره برداری از رنگ قرمز در حاشیه دریچه های تهویه و قسمت هایی از درب خودرو باعث اسپرت شدن نمای داخلی شده است. صفحه LCD 8 اینچی با قابلیت لمسی و وصل به دوربین دنده عقب نشان از تکنولوژیک شدن MVM X33S دارد. از لحاظ ارگونومیک نیز می توان نمره قبولی را به این شاسی بلند شهری داد.

فضاسازی کابین از موارد مهم در یک شاسی بلند شمرده می شود و MVM X33S با اینکه محیط چندان فراوانی ندارد با اینحال باعث آزار و اذیت شما نخواهد شد.

برای شما هم جالب است:   هزینه و اوضاع فروش هیوندای اکسنت مونتاژی کرمان موتور مطرح شد

با این وجود محیط سرنشین وسط صندلی عقب چندان راحت نیست و اگر قصد سفر پنج نفره را داشته باشید، باید هر از چند گاهی سرنشینان کارکرد خود را با نفر وسط عوض کنند تا از فشار وارده بر ستون فقرات ایشان کاسته شود.

از این جهات MVM X33S با اینکه پیشرفت بسیار فراوانی را تجربه کرده است با اینحال هنوز برای رسیدن به بهترین های این کلاس راه فراوانی را پیش رو دارد و نمی توان این خودرو را یک کراس اوور خانوادگی بسیار راحت برای سفر توصیف کرد.

از لحاظ قابلیت ها ایمنی و رفاهی نیز MVM X33S در شرایط قابل قبولی قرار دارد که شامل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک، روکش چرمی صندلی ها، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت،تنظیم برقی آینه کناری، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، سانروف، مه شکن جلو و عقب، خدمات رسانی سیستم ترمز از ABS  و EBD، تنظیمات سیستم رانندگی بین دو حالت eco و sport می شود.

ویژگیهای تکنیکی MVM X33S:

پایین کاپوت این خودرو مثل قبلی موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با حجم دقیق ۱۹۷۱ سی سی نصب شده است که ۱۳۹ اسب بخار توان خروجی دارد، به علاوه از طرف دیگر حداکثر گریز از مرکز این خودرو ۱۸۰نیوتن متری مطرح شده است که قادر خواهد بود ظرف مدت حدود ۱۳٫۵ ثانیه (رسمی) سرع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات