کد خبر : 27986
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۲۴
8 views بازدید

رنو آلپاین A110 کاپ، عرضه شد

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی آلپاین از خودروی مسابقه‌ای تازه خود با اسم A110 کاپ پرده گشود که برنامه ریزی شده است در مسابقات اروپا نیز کمپانی کند. خودروی اسپرت آلپاین A110 قبل از این و در کنفرانس خودروی ژنو سال قبلی معرفی شده بود. با اینحال مدتی بعد، عکس هایی از ورژن‌ی مسابقه‌ای این خودرو نیز پخش شد که […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

آلپاین از خودروی مسابقه‌ای تازه خود با اسم A110 کاپ پرده گشود که برنامه ریزی شده است در مسابقات اروپا نیز کمپانی کند.

خودروی اسپرت آلپاین A110 قبل از این و در کنفرانس خودروی ژنو سال قبلی معرفی شده بود. با اینحال مدتی بعد، عکس هایی از ورژن‌ی مسابقه‌ای این خودرو نیز پخش شد که مقرر شده بود با اسم A110 کاپ به تولید برسد و اکنون این خودرو تکمیل‌ی ارائه است.

خودروی A110 کاپ در طرح‌ای مشترک بین تیم خودروهای موتوراسپرت رنو و تیم مسابقه‌ای زیگماتک پیشرفت یافته است. بدنه و ساختار این خودرو به‌طور خاصی بهینه شده و از جوشکاری‌های قوی‌تر و تازه ای در قسمت شاسی و محل اتصال سیستم تعلیق استفاده شده است. به علاوه از طرف دیگر در داخل خودرو یک رول‌بار حفاظتی به‌صورت جوشکاری‌شده نصب شده است تا ایمنی راننده را تضمین کند.

سیستم تعلیق این خودرو در مقایسه با ورژن‌ی خیابانی آلپاین حاوی ۴۰ میلی‌متر ارتفاع کمتر است و از کمک فنرهای تنظیم‌شونده از برند Ohlins در سیستم تعلیق این خودرو استفاده شده است. رینگ‌های ۱۸ اینچی این خودرو نیز تایرهای بدون آج میشلن روی خود دارند که این تایرهای چسبندگی بالایی در پیست مسابقه به ارمغان می‌آورند. سیستم ترمز این خودرو از برند برمبو است و کالیپرهای آن در محور جلو حاوی شش پیستون و در محور عقب حاوی چهار پیستون هستند. ابعاد دیسک‌های ترمز، ۱۳.۹ اینچ در محور جلو و ۱۳.۱ اینچ در محور عقب است.

آلپاین

نیروی محرکه این خودرو با ورژن‌ی خیابانی یکی است و از همان نمونه‌ی ۱.۸ لیتری چهارسیلندر توربو در این خودرو استفاده شده است؛ با این اختلاف که رایانه پیشرانه برای کاربری مسابقه‌ای مورد بازنگری قرار گرفته است و ورودی هوا و سیستم اگزوز نیز با نمونه تازه ای که کارایی بیشتری دارند تعویض شده‌اند. سری‌ی این تفاوت باعث شده است که  قدرت تولیدی پیشرانه با ۱۸ اسب بخار گسترش به رقم ۲۷۰ اسب بخار برسد. انتقال نیرو به وسیله یک جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی سکوئنشال و یک دیفرانسیل لغزش محدود اجرا میشود. وزن کلی این خودرو تنها ۱۰۵۰ کیلوگرم است.

برای شما هم جالب است:   پورشه 911 توربو با چاشنی زعفران

آلپاین

با اینحال افرادی که خواهان این خودرو هستند باید زودتر به تهیه آن اقدام کنند؛ چون تولید کننده مطرح کرده است که برای سال ۲۰۱۸ تنها حدود ۲۰ ابزار یا کمی بیشتر از این نمونه تولید خواهد نمود. هزینه پایه‌ای که برای این خودرو مقرر کرده شده است بدون احتساب مالیات ۱۱۶ هزار دلار است که اگر بخواهید با آن در مسابقات آلپاین اروپا کمپانی کنید باید ۲۳ هزار دلار دیگر نیز به این مبلغ اضافه کنید.

تولید نخستین ورژن از آلپاین کاپ شروع شده است که این نمونه با اسم A110 Premiere Version به تولید خواهد رسید. چنین ورژن‌ای از آلپاین، در نمونه خیابانی این خودرو نیز وجود داشت. A110 کاپ برنامه ریزی شده است در اروپا و ژاپن به نمایش در بیاید؛ با اینحال متأسفانه برنامه‌ای برای ارائه‌ی آن در مارکت ایالات متحده نیست.



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات