کد خبر : 22107
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
10 views بازدید

معرفی رسمی از چری تیگو ۷با هزینه ۱۲۰ تا ۱۲۸ میلیون تومان

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی روز قبلی در مراسمی واقع در هتل اسپیناس پالاس تهران، کمپانی مدیران خودرو جدید ترین و پرهزینه ترین کالا خود به اسم چری تیگو ۷ را به شکل رسمی برای نمایندگی های فروش و مدیران ارشد کمپانی های اکتیو در خودروسازی پرده گشود. این خودرو به روز ترین کالا چری در مارکت جهان و مارکت […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

روز قبلی در مراسمی واقع در هتل اسپیناس پالاس تهران، کمپانی مدیران خودرو جدید ترین و پرهزینه ترین کالا خود به اسم چری تیگو ۷ را به شکل رسمی برای نمایندگی های فروش و مدیران ارشد کمپانی های اکتیو در خودروسازی پرده گشود.

این خودرو به روز ترین کالا چری در مارکت جهان و مارکت ایران شمرده می شود و به دلیل ارائه آن در ایران قادریم بگوییم که فاصله خط تولید مدیران خودرو واقع در شهر بم درمقایسه با خط تولید چری در شهر وهوو چین به حدود ۶ ماه کاهش یافته است.

وانگهی تیگو ۷ تحت نام مدل برتر خودروهای چری، به تکنولوژی های نوینی مانند توربوچارجر و گیربکس دوبل کلاچ DCT تجهیز شده است و بدین خاطر ۳۰ مهندس چری در پروسه تکمیل سازی و تطبیق این خودرو برای اوضاع ایران دخیل بوده اند.

بهره برداری از دانش روز دیزاین خودرو یاری گرفتن از مهندسان اروپایی با سابقه در عرصه مهندسی شاسی، سیستم تعلیق و گیربکس همراه با دیزاین دارای اختلاف و مدرن حاصل هنر دیزاین انگلیسی به اسم جیمز هوپ، دلیل شده که تیگو ۷ یک گام رو به جلو بسیار قابل توجه درمقایسه با خودروهایی مانند چری تیگو ۵ و تولیدات قدیمی تر چری و ام وی ام باشد.

با استناد به آزمایش های انجام شده برای خبرنگاران زمینه خودرو قادریم بگوییم که سیستم تعلیق نسبتا نرم، استقامت خوب در جاده، شتاب صفر تا صد حدود ۱۰٫۵ ثانیه ای، مصرف سوخت حدود ۱۰ الی ۱۱ لیتر در یکصد کیلومتر (اوضاع ترکیبی) و محیط کابین راحت از نمونه مهم های اصلی تیگو ۷ شمرده می شود.

برای شما هم جالب است:   تولید خودروهای بنز در ایران از ابتدا سال 97 شروع می‌شود

پیشرانه ۱٫۵ لیتری تیگو ۷ یارای تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گریز از مرکز را دارد و گیربکس ۶ سرعته دوبل کلاچ نیز با عملکردی سریع و درخور توجه، مشخصات دینامیکی خودرو را تامین می کند.

ممکن است بتوان گفت که عدم عرضه با سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل تنها ضعف عملکردی تیگو ۷ در مقایسه با عده ای رقباست، با اینحال در کل با استناد به عدم استفاده آفرود از خودروهای کراس اوور، نهایتا بدین شکل مطرح شده است که عملا نیز بسیاری خریداران الزامی به چنین سیستمی پیدا نکنند.

مدیران خودرو تیگو ۷ را با فهرست کاملی از ابزارهای رفاهی و قابلیت ها معرفی میکند که شرح کامل آن را قادر اید در جداول فوق مشاهده فرمایید، از این میان تیپ فول (اکسلنت) با هزینه ۱۲۷٫eight میلیون تومان هزینه گذاری شده است و تیپ ساده تر لاکچری بدون وجود تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع دوگانه، سقف شیشه ای پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه و ایربگ های جانبی و پرده ای با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان ارائه خواهد شد.

۵ سال گارانتی یا ۱۵۰ هزار کیلومتر و ۲ سال خدمات دوره ای رایگان از نمونه شاخصه های مدیران خودرو برای این کالا است تا خیال خریداران بابت هزینه های نگهداری از این خودرو برای چند سال نسبتا راحت باشد، حال باید منتظر ماند و دید که بعد از موفقیت قابل توجه تیگو ۵، تیگو ۷ تا چه حد می تواند مسیر خود را در مارکت شلوغ و پر دست انداز خودروهای کراس اوور باز کند.

درصورت تمایل این لینک خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع

برای شما هم جالب است:   بی وای دی اس 6 ؛ یک کراس اوور چینی دلنشین در محدوده 100 میلیونی‌ها
به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات