کد خبر : 13018
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
7 views بازدید

عصر خودرو – استقبال ایرانیان از کمپین سلامت جاده چری

به گزارش سایت رکاب و به نقل از عصر خودرو به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محور اصلی کمپین  آموزش کودکان ایرانی جهت ارتقا آگاهی و احتیاط آنها نسبت به جاده ها ، بستن کمربند ایمنی ،عبور از جاده ها و حفظ محیط زیست بود.از جمله دیگر فعالیت های این کمپین ، می توان به مسابقه آموزشی نقاشی کودکان به مدت چهار(۴) روز اشاره نمود.مدیر برندینگ  […]

به گزارش سایت رکاب و به نقل از عصر خودرو

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محور اصلی کمپین  آموزش کودکان ایرانی جهت ارتقا آگاهی و احتیاط آنها نسبت به جاده ها ، بستن کمربند ایمنی ،عبور از جاده ها و حفظ محیط زیست بود.
از جمله دیگر فعالیت های این کمپین ، می توان به مسابقه آموزشی نقاشی کودکان به مدت چهار(۴) روز اشاره نمود.
مدیر برندینگ  شرکت چری  ادوارد سینگلتون ، بر اهمیت مسِولیت اجتماعی شرکت طی مدت برگزاری نمایشکاه تاکید کرد و افزود: مسولیت پذیری نسبت به اجتماع و محیط زیست برای شرکت های خودرویی ایران ضروری می باشد و سلامت جاده برای کودکان اولویت اول ماست.
مرحله بعد کمپین سلامت جاده در ماه جاری با نشر دفترچه های سلامت جاده برای کودکان و راهنمای آموزشی برای معلمان و توزیع آنها بین مدارس کل کشور و همه ی ۱۳۵ نماینده شرکت آغازخواهد شد.
کمپین سلامت جاده چری گام بزرگی به سمت مسولیت پذیری اجتماعی شرکت های خودرویی ایران می باشد و امیدواریم الگویی برای سایر شرکت های خودرویی ایران می باشد.



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
برای شما هم جالب است:   لامبورگینی اوروس، مروری بر هر آنچه از آن می‌دانیم
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات