کد خبر : 26708
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
2 views بازدید

رکاب – تویوتا در جستجوی حفظ مارکت مکزیک است

به نوشته سایت رکاب و با استناد به گفته رکاب به نوشته پایگاه خبری «رکاب»، با اینحال این ایام دیدن تویوتا پریوس الکتریکی در این شهر امری عادی است و از دلایل افزایش تقاضای این کالا می توان به معاف مالیاتی این خودرو اشاره نمود که دولت بدلیل آلودگی هوای این شهر بزرگ برای ترغیب استفاده کنندگان اعمال کرده است. از دیگر عوامل می توان […]

به نوشته سایت رکاب و با استناد به گفته رکاب

به نوشته پایگاه خبری «رکاب»، با اینحال این ایام دیدن تویوتا پریوس الکتریکی در این شهر امری عادی است و از دلایل افزایش تقاضای این کالا می توان به معاف مالیاتی این خودرو اشاره نمود که دولت بدلیل آلودگی هوای این شهر بزرگ برای ترغیب استفاده کنندگان اعمال کرده است. از دیگر عوامل می توان به حذف یارانه بنزین و گازوئیل اشاره نمود که خرید این کالا را بیش از قبل اقتصادی می کند.

تا این لحظه فروش پریوس به راحتی از تولیداتی چون  هوندا آکورد، فولکس پاسات و تویوتا کمری در شهر مکزیکو پیشی گرفته است.

افزایش  یکباره و چشمگیر پریوس، پیوسته یکی از خواسته های واضح تویوتا در مکزیک بوده است و بعد از سالها مقام چهارم را در سهم مارکت از آن خود کرده است که موفقیت بزرگی برای برندی که نقش چندانی را در این مارکت بازی نمی کرد، به شمار می آید. افزایش تویوتا در مارکت مکزیک بیش از دو برابر بوده است.

لوئیز لوزان،  مدیر بخش امور دولتی و صنعتی تویوتا در مکزیک، بیان میکند: سال قبلی سالی بسیار موفق و امیدوار کننده در عرصه تولید و فروش بوده است و ما در حال پیشرفت و افزایش پیکاپ ها هستیم که این در منافع تویوتا در مکزیک نیز منعکس می شود.

ورود تویوتا به مارکت مکزیک نسبتا دیر بود بطوریکه حدود ۱۵ سال پیش فروشگاه های خود را دائر کرد، و در چنین شرایطی ست که که استارت نیسان و فولکس واگن به بیش از نیم قرن پیش باز می گردد.

برای شما هم جالب است:   پرطرفدار ترین ابرخودروها در جشنواره سرعت گودوود 2017

با این وجود به گفته صاحبنظران این کمپانی، لحظه بندی تویوتا بسیار خوب از آب درامده است و در ۶ سال واپسین ، افزایش فروش در این کشور بیش از دو برابر و برابر با ۱٫۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ بوده است و به عبارتی مکزیک مبدل به شریک اصلی این تولیدکننده در آمریکای شمالی در صنعت خودرو شده است.

با توجه به محاسبه صنعتی، مکزیک مقام ۱۲ جهان در مارکت خودرو، مقام ۷ در عرصه تولید چراغ خودرو و مقام four در صادرات را دارا می باشد.

کمپانی جوان کیا نیز مکان هفتم را در این جدول با ۵٫۷ درصد کسب کرده است و هیوندای نیز در مقام دهم سکو ایستاده است.



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات