به نوشته سایت رکاب و با استناد به گفته رکاب

به نوشته پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این استارتاپ آمریکایی مستقر در یوتا پیشتر مطرح کرد که دو کامیونت نیکولا ۱ و ۲ را وارد سگمنت کامیون های کلاس eight خواهد نمود که بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۱۱ نیوتن متر گریز از مرکز دارند.

نیکولا به جای پیشرفت پیشرانه هیدروژنی-الکتریکی ضروری و سیستم‌های مرتبط به طرز مستقل، به نظر میرسد از “بوش” برای کمک به تسریع این طرح از روش پیشرانه الکتریکی eAxle این کمپانی کمک گرفته است. 

eAxle یک پلتفرم ماژولار است که در آن موتور، قطعات الکترونیکی موتور و گیربکس در شکل یک واحد کامپکت با هم تلفیق شده اند. گفته می‌شود این پیشرانه برای طیف وسیعی از خودروها، از سواری های کوچک تا کامیونت های سبک خوب خواهد بود و تنها به یک مجموعه سازگاری برای ترددهای تجاری طولانی نیاز دارد.

به علاوه از طرف دیگر گفته می‌شود نیکولا و بوش در حال پیشرفت مشترک یک سیستم پیل سوختی هیدروژنی ویژه برای این کامیون هستند.

گمانه زنی می شود کامیون نیکولا تا سال ۲۰۲۱ وارد روش تولید شود.

 



منبع

برای شما هم جالب است:   مته به خشخاش؛ eight شاسی بلند با اوضاع ایمنی نه چندان فرضیه آل
  • برچسب ها:
    مطلب قبل و بعد
    مطالب مشابه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    - کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
    - آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد