به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایت پدال

مدیرعامل برند فولکس‌واگن دکتر «Herbert Diess» مطرح کرده است که این کمپانی برای مبدل شدن به مُهره‌ای اصلی در مارکت خودروی ایالات‌متحده به‌طورجدی در حال تلاش است. ایشان در این رابطه طی گفتگویی با بلومبرگ اظهار داشته است:

«ما برنامه داریم که طی سال‌های آتی در ایالات‌متحده با دستیابی به فروش بالاتر، به برندی موفق و اصلی مبدل شویم».

با این وجود چنین موفقیتی یک‌شبه به دست نمی‌آید و در همین باره مدیرعامل فولکس‌واگن اضافه است:

«ما نمی‌توانیم در طول دو سال در آمریکا به موفقیت بزرگی برسیم. ما برای این کار برنامه‌ای ۱۰ ساله تنظیم کرده‌ایم و بطور کلیً بدان متعهد هستیم».

اظهارات دکتر Diess به وسیله رئیس بخش آمریکایی فولکس‌واگن آقای «Hinrich Woebcken» نیز مورد تأیید قرار گرفته است چراکه وی گفته است این کمپانی هرسال حداقل دو کالا تازه یا بازطراحی شده را در مارکت ایالات‌متحده ارائه خواهد نمود. با این وجود ایشان به شرح و بیان برنامه‌های آتیٔ فولکس‌واگن در ایالات‌متحده نپرداخته با اینحال پذیرفته است که این کمپانی یک کراس‌اوور تازه را تا سال ۲۰۲۰ در این کشور ارائه خواهد نمود. در چنین شرایطی ست که که مدتی قبل گزارشاتی پخش شدند که نشان می‌دادند کراس‌اوور تازه فولکس‌واگن یعنی T-Roc در ایالات‌متحده ارائه نخواهد شد با اینحال اکنون آقای Woebcken خبرها قبلی را رد کرده و گفته است که در باب ارائهٔ T-Roc در آمریکا هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

هدف فولکس‌واگن از این برنامهٔ ۱۰ ساله و تهاجم به مارکت ایالات‌متحده این است که از خودروسازی جانبی به یکی از بازیگران اصلی مارکت خودروی این کشور مبدل گردد. اگر همه‌چیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش رَوَد، فولکس‌واگن نهایتاً سهم خود از مارکت ایالات‌متحده را به بیش از پنج درصد گسترش خواهد داد.

برای شما هم جالب است:   نخستین تیزر لامبورگینی برای شاسی بلند اوروس



منبع

  • برچسب ها:
    مطلب قبل و بعد
    مطالب مشابه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    - کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
    - آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد