کد خبر : 16949
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
14 views بازدید

لامبورگینی اونتادور SV با تیونینگ ویلزاندمور

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی  ویلزاندمور به نوعی یک کمپانی مشهور آلمانی در امر تیونیگ، خودروی لامبورگینی اونتادور SV را مورد تکمیل قرار داده است. پرچم‌داری حال حاضر لامبورگینی، ورژن‌ی S از نمونه اونتادور شمرده می‌شود که با نیروی محرکه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر و تنفس طبیعی، ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن‌متر گریز از مرکز دارد. با این حساب، ورژن‌ی […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

 ویلزاندمور به نوعی یک کمپانی مشهور آلمانی در امر تیونیگ، خودروی لامبورگینی اونتادور SV را مورد تکمیل قرار داده است.

پرچم‌داری حال حاضر لامبورگینی، ورژن‌ی S از نمونه اونتادور شمرده می‌شود که با نیروی محرکه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر و تنفس طبیعی، ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن‌متر گریز از مرکز دارد. با این حساب، ورژن‌ی SV از این خودرو، بازهم پرقدرت‌ترین اونتادور استاندارد با نیروی محرکه ۷۴۰ اسب بخار شمرده می‌شود، در چنین موقعیتی که تولید آن با تیراژ محدود به ۶۰۰ ابزار، به انتهای رسیده است. مدت فراوانی نمیگذرد که کمپانی تیونیگ ویلزاندمور (Wheelsandmore) با معرفی خودروی لاماکسینا، یک ابزار اونتادور SV را از لحاظ فنی و ظاهری، ارتقاء داده  است.

لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه که به‌اختصار SV نامیده می‌شود، در حالت استاندارد، ظرف ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و برای دست‌یابی به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، به ۶.۲ ثانیه لحظه نیاز دارد. نهایت سرعت این خودرو ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت و نسبت قدرت به وزن آن، یک اسب بخار به ازای ۲.۰۳ کیلوگرم است.

این ورژن از اونتادور SV که تیونیگ ویلزاندمور را در دست دارد، قدرت ۷۸۹ اسب بخار و گریز از مرکز ۷۲۴ نیوتن‌متر ممکن می‌کند. این تکمیل، بدون اعمال تغییر در قسمت اصلی پیشرانه و صرفا با تعویض سیستم اگزوز و برنامه‌ریزی مجدد ECU ممکن شده است. ظاهر این خودرو با ترکیب رنگ زرد و مشکی، یادآور برنامه موسوم به زنبور عسل (Bumblebee) است که اولین بار در فیلم ترانسفورمرز روی یک شورولت کامارو دیده شد.

برای شما هم جالب است:   آیا می‌دانید بار صندوق عقب بر روی مصرف سوخت خودرو موثر است؟

تیونینگ لامبورگینی اونتادور ویلزاندر مور lamborghini aventador SV

ویلزاندمور، در تولید رینگ‌ اسپرت برای ابرخودروها نیز شهرتی جهانی دارد. این برند آلمانی، سایز رینگ‌های جلو و عقب اونتادور لاماکسینا را به ترتیب، ۲۰ و ۲۱ اینچ انتخاب کرده است. دیگر ابعاد لاستیک روی این رینگ‌های فیبر کربن دارای اختلاف خواهد و در جلو ۲۵۵ میلی‌متر با فاق ۳ سانتیمتر و در عقب ۳۵۵ میلی‌متر با فاق ۲.۵ سانتیمتر مقرر کرده شده است. این چهار رینگ با لاستیک‌های تولید پیرلی، بیش از ۱۵ هزار دلار هزینه دارند.

تکمیل سیستم تعلیق و فنربندی اونتادور SV، برای علاقه‌مندان خودروهای ویژه ویلزاندمور، ۸۵۰۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت. ضمن اینکه تقویت این سوپراسپرت و رسیدن به قدرت ۷۸۹ اسب بخار، ۱۳ هزار و ۷۰۰ دلار هزینه‌گذاری شده است. این هزینه‌ها، گوشه‌ای از فهرست آپشن‌های کمپانی ویلزاندمور را شامل می‌شود که در صورت انتخاب به وسیله خریدار، به هزینه ۴۹۳ هزار دلاری لامبورگینی اونتادور SV اضافه خواهد شد.

تیونینگ لامبورگینی اونتادور ویلزاندر مور lamborghini aventador SV



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات