به نوشته سایت رکاب و با استناد به گفته دیجی لند

جزئیات و هزینه نمونه تازه شاسی بلند میتسوبیشی ای اس ایکس مطرح شد. پیشتر این نوشته، تفاوت میتسوبیشی ASX 2018 درمقایسه با نمونه قبلی را بررسی خواهیم کرد.

با توجه به مطرح کمپانی میتسوبیشی ژاپن، نمونه ۲۰۱۸ شاسی بلند ای اس ایکس (Mitsubishi ASX 2018) به سیستم‌های کمک راننده و سیستم معلومات و سرگرمی تازه تجهیز شده و تغییراتی در دیزاین ظاهری آن نیز بوجود آمده است. از اساسی ترین تفاوت صورت گرفته در این ورژن می‌توان به افزودن ابزارهای کمک راننده مانند ترمز اضطراری اتوماتیک، اخطار خروج از خطوط و نور بالای اتوماتیک اشاره نمود. با این وجود این ابزارهای برای همه تریم‌ها عرضه نخواهد شد. نمونه سطح میانی تازه LS ADAS با حداقل هزینه ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلار استرالیا و نمونه فول XLS با هزینه ۳۲ هزار دلار استرالیا از این ابزارهای دارا هستند.

سیستم معلومات و سرگرمی تازه میتسوبیشی بهمراه ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو و رادیوی دیجیتال DAB در تمامی تریم‌های میستوبیشی ASX 2018 قرار گرفته‌اند با اینحال سیستم ناوبری ماهواره‌ای در تیپ XLS قابل مشاهده نیست. به علاوه از طرف دیگر کنسول مرکزی تازه با دو پورت یو اس بی و جای قرار دادن تلفن همراه در نمونه تازه این خودروی شاسی بلند اضافه شده است.

از لحاظ دیزاین ظاهری نیز میتسوبیشی ASX 2018 حاوی سپرهای جلو و عقب تازه، چراغ‌های روشنایی در روز LED، تریم‌های بهبودیافته کابین و اهرم تعویض دنده تازه برای نمونه‌های اتوماتیک است. میتسوبیشی از متریال جاذب صدای تازه ای در نمونه ۲۰۱۸ ای اس ایکس استفاده کرده که منجر به کاهش صدا، لرزش و ناهنجاری‌ها می‌شود.

برای شما هم جالب است:   ارزش تست جالیوانی در کمپانی فورد

نمونه پایه LS این خودرو با هزینه آغازین ۲۵ هزار دلار استرالیا از تمامی تفاوت ظاهری گفته شده بهمراه سیستم معلومات و سرگرمی تازه سود می‌برد. غیر از آن، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، دوربین دید عقب بهمراه حسگرها و کروز کنترل در این نمونه عرضه شده است.

پیشرانه‌های عرضه شده برای میتسوبیشی ASX 2018

میتسوبیشی ASX 2018 حاوی پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گریز از مرکز ۱۹۷ نیوتن متر و یا نمونه ۲٫۲ لیتری توربو دیزل با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گریز از مرکز ۳۶۰ نیوتن متر است. ورژن بنزینی خودرو تنها به روش دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود و امکان سفارش گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT برای آن می باشد. در چنین شرایطی ست که که نمونه دیزلی تنها به روش چهار چرخ محرک و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با مبدل گریز از مرکز در معرض قرار می‌گیرد.

تریم LS ADAS تنها با پیشرانه بنزینی و دیزاین دیفرانسیل جلو و گیربکس CVT ارائه می‌شود و ابزارهای ایمنی گفته شده نیز به آن اضافه شده‌اند. آینه دید عقب الکتروکرومیک، برف پاک کن‌ها و چراغ‌های جلوی اتوماتیک از دیگر ابزارهای زیادی هستند که در این تریم می باشد.

میتسوبیشی ASX 2018

بالاخره، تیپ فول XLS حاوی سقف پانوراما با نورپردای LED، صندلی‌های چرمی و گرم‌شونده، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای خواهد بود و با پیشرانه بنزینی و دیفرانسیل جلو بهمراه پیشرانه دیزلی و سیستم چهار چرخ محرک در معرض خریداران قرار می‌گیرد.



منبع

  • برچسب ها:
    مطلب قبل و بعد
    مطالب مشابه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    - کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
    - آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد