کد خبر : 33702
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
20 views بازدید

ورژن اروپایی شورولت کوروت Z06 قوی‌تر از Z01

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی گایگر کارز آلمان، از خودروی Z06 کربن ۶۵ معرفی کرده است که مدلی تیونینگ‌شده از شورولت کوروت استاندارد و قدرتمندتر از نمونه‌ی امریکاییZR1 شمرده می‌‌شود. اگر در جستجوی ورژن نهایی خودروی پیست شورولت کوروت (Chevrolet Corvette) هستید، خوب است نمونه تازه ۷۵۵ اسب بخاری ZR1 را فراموش کنید؛ چرا‌که کمپانی گایگر کارز (Geiger Vehicles) آلمان هم اینک […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

گایگر کارز آلمان، از خودروی Z06 کربن ۶۵ معرفی کرده است که مدلی تیونینگ‌شده از شورولت کوروت استاندارد و قدرتمندتر از نمونه‌ی امریکاییZR1 شمرده می‌‌شود.

اگر در جستجوی ورژن نهایی خودروی پیست شورولت کوروت (Chevrolet Corvette) هستید، خوب است نمونه تازه ۷۵۵ اسب بخاری ZR1 را فراموش کنید؛ چرا‌که کمپانی گایگر کارز (Geiger Vehicles) آلمان هم اینک ورژن Z06 کربن ۶۵ کوروت را برای ورود به مارکت تکمیل می‌کند. ورژن تیونینگ تازه شورولت کوروت نه فقط حاوی حفاظ ایمنی و میله‌های ضد غلتش است، حتی به پیشرانه خورجینی هشت سیلندر ۶.۲ لیتری به همراه سوپرشارژر تجهیز شده و توانایی دارد ۷۵۹ اسب بخار قدرت و ۹۸۹ نیوتن متر گریز از مرکز تولید کند.

خودروهای گایگر از فیبر کربن زیادی استفاده می‌کنند که دلیل می‌شود ورژن‌ی کربن ۶۵ نیز، ظاهر متفاوتی داشته باشد. کیت بدنه شامل یک قسمت جلوی تازه با جلو پنجره مشبک اصلاح شده برای جریان یافتن بهتر هوا، دریچه‌های گل‌گیر جلو، کناره‌های موج‌دار در طرفین خودرو، و ساب‌فریم عقب گایگر با دیفیوزر یکپارچه است. خریداران به علاوه از طرف دیگر قادر اند از سه نوع اسپویلر عقب در خودرو بهره ببرند که از یک قطعه کوچک مسطح تا یک اسپویلر پیشرفته بطور کلی مسابقه‌ای اختلاف دارند. تفاوت بوجود آمده به وسیله گایگر دلیل تهاجمی شدن ظاهر کوپه شورولت کوروت می‌شود، بدون اینکه بسیار شلوغ و پر زرق‌وبرق باشد. در داخل خودرو نیز گایگر اقدام به نصب مهار مسابقه‌ای چهار نقطه‌ای و میله ضد غلتش هیگو (Heigo) کرده است، که ایمنی بیشتری برای خودرو به ارمغان می‌آورد.

برای شما هم جالب است:   تویوتا هایلوکس تونکا تکمیل ورود به میدان نبرد می‌شود

برای تقویت توان ۶۵۰ اسب بخار پیشرانه شورولت کوروت Z06 معمولی، تیونر آلمانی سوپرشارژر استاندارد ۱.۷ لیتری ایتون (Eaton) را با نوع پیچی ۲.۳ لیتری جانشین می‌کند. گایگر به علاوه از طرف دیگر دریچه گاز، سیستم ورودی هوا و نرم‌افزار مدیریت پیشرانه را اصلاح کرده است، همزمان با اینکه جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته یا هفت سرعته دستی سر جای خود باقی می‌ماند. ماحصل این تیونینگ گایگر، کوپه‌ای است که می‌تواند در لحظه ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) برسد و حداکثر سرعت آن ۲۰۹ مایل بر ساعت (۳۳۷ کیلومتر بر ساعت) خواهد بود. این ارقام در مقایسه با ۲۱۰ مایل بر ساعت (۳۳۸ کیلومتر بر ساعت) مرتبط به شورولت کوروت ZL1 بیشتر است.

Chevy Corvette Z06/ شورولت کوروت

مقاله‌های مرتبط:

گایگر انتظار دارد مردم از این خودروهای تیون شده در پیست بهره ببرند و بدین جهت تکمیل‌های متفاوتی در دست خریداران قرار می‌دهد، تا اطمینان حاصل شود که به هدف خود می‌رسند. تفاوت اجرا شده در سیستم خنک‌کاری پیشرانه این کوپه شورولت کوروت Z06 را برای مسابقات پیست قابل اعتماد می‌کند. گایگر غیر از این موارد از محور چرخ (سگ‌دست) اصلاح‌شده‌ای در سیستم تعلیق بهره میبرد که ارتفاع سواری را کاهش می‌دهد و همراه آن ترمزهای توانمندی نیز عرضه شده است. سری‌ای از رینگ‌های HRE به همراه تایرهای پایلوت سوپر اسپرت یا پایلوت اسپرت کاپ ۲ میشلین، از دیگر قابلیت ها عرضه شده در ورژن تیون شده خودروی کوروت Z06 است. 

این کمپانی تفاوت پیشنهادی را به روش مجزا انجام می‌دهد و هزینه‌های آن به سرعت گسترش می‌یابد. کیت بدنه فیبر کربنی ۹،۶۰۰ یورو (۱۱،۵۰۰ دلار با نرخ حال حاضر ارز) خواهد بود، همزمان با اینکه ارتقای پیشرانه ۱۲،۹۰۰ یورو (۱۵،۴۰۰ دلار)، سیستم خنک‌کاری  ۱۵،۵۰۰ یورو (۱۸،۵۰۰ دلار)؛ اصلاحات سیستم تعلیق ۴۲۹۰ یورو (۵،۱۲۰ دلار)؛ و رینگ‌ HRE با هزینه ۷،۴۰۰ یورو (۸،۸۳۰ دلار) فروخته می‌شود. هزینه میله ضد غلتش ۲،۶۰۰ یورو (۳،۱۰۰ دلار) و مهار مسابقه‌ای ایمنی نیز ۱،۰۹۹ یورو (۱،۳۰۰ دلار) است. در کل، این تفاوت و ارتقای عملکردی ۵۳،۳۸۹ یورو (۶۳،۷۰۰ دلار) برای خریدار هزینه دارد و گایگر کارز ورژن بهینه‌شده از کربن ۶۵ خودروی شورولت کوروت Z06 را به خریداران آلمانی ۱۳۶،۰۰۰ یورو (۱۶۲،۲۵۰) می‌فروشد. خریداران این خودروی اسپرت یک دوره رانندگی دو روزه در پیست نوربرگ‌رینگ نوردشلیف دریافت می‌کنند.

برای شما هم جالب است:   رکاب - مدیرعامل آئودی اسپرت، مدیرعامل بوگاتی می‌شود



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات