کد خبر : 20776
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
13 views بازدید

نسل آتی پورشه ۹۱۱ با سیستم قوای محرکه‌ هیبریدی ارائه می‌شود

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی مجموعه تازه خودروهای پورشه ۹۱۱ با پیشرانه هیبریدی، سنجشگرها و داشبورد دیجیتال در انتهای سال ۲۰۱۸ ارائه می‌شود. سال قبلی، مهندسین کمپانی پورشه برای نصب پیشرانه هیبریدی روی خودروی ۹۱۱ کار می‌کردند؛ این رفتار نویدبخش موضع گسترده‌تر این کمپانی در عرصه خودروهای پیشرفت‌یافته بود. به نوعی نخستین خودروی پورشه با پیشرانه هیبریدی، نسل آتی ۹۱۱ […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

مجموعه تازه خودروهای پورشه ۹۱۱ با پیشرانه هیبریدی، سنجشگرها و داشبورد دیجیتال در انتهای سال ۲۰۱۸ ارائه می‌شود.

سال قبلی، مهندسین کمپانی پورشه برای نصب پیشرانه هیبریدی روی خودروی ۹۱۱ کار می‌کردند؛ این رفتار نویدبخش موضع گسترده‌تر این کمپانی در عرصه خودروهای پیشرفت‌یافته بود.

به نوعی نخستین خودروی پورشه با پیشرانه هیبریدی، نسل آتی ۹۱۱ برای این خودروساز مطرح آلمانی کالایی حیاتی و بسیار حائز ارزش است. به استناد تست اخیری که در پیست نوربرگ‌رینگ انجام شده است؛ این خودروی اسپرت در آتی همراه داشبورد تمام دیجیتال با تکنولوژی شبیه به اتاقک مجازی (Digital Cockpit) آئودی ارائه می‌شود.

ارهارد موسله، مدیر تولید پورشه ۹۱۱، بیان می کند:

 رقابت با خودروی تسلا نمونه S برای مدتی مسئله بحث صاحبنظران کمپانی بوده است و خودروهای آتی ما باید تابع مقررات کاهش کربن دی‌اکسید تولیدی در سال ۲۰۲۰ باشند. تکنولوژی موجود، تولید وسیله نقلیه ای با معیارهای ما (برد و سرعت شارژ) را در آینده ای زود میسر می‌کند.

پورشه قبلا هم از سیستم قوای محرکه‌ی هیبریدی برای شاسی‌بلند کاین و  پانامرا که هر دو، نیروی محرکه بنزینی ۳ لیتری سوپرشارژ همراه با یک موتور الکتریکی دارند، استفاده کرده است. خودروی ۹۱۸ اسپایدر هم تجهیز به سیستم هیبریدی به‌صورت دو موتور الکتریکی همراه با یک نیروی محرکه ۴.۶ لیتری V8 است. همراه با برنامه‌ریزی برای تولید نمونه هیبریدی،‌ پورشه تصمیم گرفته است مدلی تمام الکتریکی از ۹۱۱ با تکنولوژی شبیه به آئودی R8 e-tron بسازد؛ با این وجود ضمانتی برای تولید این خودرو نیست. موسله در این خصوص بیان می کند:

ما باید در لحظه خوب و متناسب با نیاز هر دوره اقدام کنیم؛ چرا که این کار هزینه فراوانی دارد و امکان دارد به لحاظ اقتصادی جوابگو نباشد.

پورشه کاررا GT

گمانه زنی می شود نمونه‌های اصلی ۹۱۱، از نیروی محرکه تویین توربوی ۳ لیتری تخت شش سیلندر که نخستین بار در خودروی فیس‌لیفت شده ۹۱۱ کاررا دیده شدند، بهره ببرند. موسله پذیرفته است که نمونه تازه خودروی ۹۱۱ روی پلتفرم اصلاح‌شده MMB که برای خودروی حال حاضر استفاده می‌شود، سوار شده و تنها تفاوت ظاهری اندکی روی آن صورت گرفته است. موسله بیان می کند:

پورشه ۹۱۱ پیوسته سیر تکامل تدریجی خود را طی می‌کند و امکان ندارد که دچار تحول و انقلاب ناگهانی شود. پیشرفت این خودرو قدم‌به‌قدم پیش می‌رود.

برای شما هم جالب است:   فروش پژو 508 در آستانه تغییر نسل؛ شیوه تضمینی ایکاپ برای سلب اعتماد خریداران



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات