کد خبر : 26719
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
4 views بازدید

نسل تازه جیپ؛ ۳۶۸ اسب‌بخار از نیروی محرکه ۲ لیتری

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی چندی قبل یکی از انجمن‌های مشهور جیپ رانلگر، ارقامی در باب رانگلر JL تازه پخش کرده‌ است که بر اساس‌ آن‌ها این خودرو ۳۶۸ اسب‌بخار تولید می‌کند. در باب جیپ رانگلر ۲۰۱۸، رندرهایی مشابه به تصویر ذیل، به وسیله هواداران پخش شده است. عکس ها جاسوسی‌ هم حین ارزیابی این خودرو به وسیله عکاسان موتورترند […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

چندی قبل یکی از انجمن‌های مشهور جیپ رانلگر، ارقامی در باب رانگلر JL تازه پخش کرده‌ است که بر اساس‌ آن‌ها این خودرو ۳۶۸ اسب‌بخار تولید می‌کند.

در باب جیپ رانگلر ۲۰۱۸، رندرهایی مشابه به تصویر ذیل، به وسیله هواداران پخش شده است. عکس ها جاسوسی‌ هم حین ارزیابی این خودرو به وسیله عکاسان موتورترند ثبت شده‌اند و نگاه‌هی هم به محیط داخلی صورت گرفته است. به خاطر معلومات و اخباری که از این خودرو به بیرون درز یافته، می‌توان به فهرست آپشن‌های آن پی برد. چندی قبل معلومات تازه ای در باب قدرت ممکن و نوع پیشرانه این خودرو هم پخش رفته است.

این معلومات از ادمین‌های یکی از سایت‌های مشهور (از جهت منابع) به اسم JLWranglerForums.com به دست رسیده است. در اسنادی که فیات کرایسلر برای اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ارسال کرده است،‌ دو نکته جالب دیده می شود (اعداد و ارقام قدرت پیشرانه‌های V6 و I4 جیپ رانگلر تازه)، پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 با ۲۸۵ اسب‌بخار قدرت با آنچه که در رانگر تازه می‌بینیم تفاوتی ندارد، با این وجود نکته حائز ارزش قدرت حقیقی پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو است.

اگر این نوشته درست باشد، رانگلر تازه ورژن توربوشارژ قدرتی برابر با ۳۶۸ اسب‌بخار تولید می‌کند. از این حیث جیپ رانگلر ۲۰۱۸، به اندازه خودروی مرسدس AMG CLA45 توربوشارژ، قدرت خواهد شد و با عرضه ۱۸۶ اسب‌بخار در هر لیتر حجم پیشرانه، خودروی هوندا S2000 را پشت سر خواهد گذاشت. با این وجود مقایسه پیشرانه‌های توربوشارژ و تنفس طبیعی عادلانه نیست، با این وجود این مسئله نشان می‌دهد که تکنولوژی پیشرانه‌های جیپ، طی سال‌های واپسین تا چه حد پیشرفت کرده است.

برای شما هم جالب است:   دیزاین پلتفرم خودروی الکتریکی پیشرفته به وسیله ویلیامز

دیگر منابع گزارش داده‌اند که این خبر تایید نشده درست نیست، با این وجود وقتی که خبرنگاران موتورترند از سخنگوی فیات کرایسلر در این‌ مورد پرسش کرده‌اند، وی سکوت اختیار کرده است. در اوضاع حال حاضر، صاحبنظران پیرامون‌ی نیروی محرکه رانگلر بعدی شک دارند، با اینحال پنانچه اسناد حقیقی ارسالی فیات کرایسلر به اداره‌ی NHTSA به دست صاحبنظران رسیده باشد، باز هم رقم دقیق قدرت پیشرانه رانگلر می‌تواند دارای اختلاف باشد. با این وجود، منطقی به ذهن خطور میکند که این ارقام صحیح باشند و بیننده نیروی محرکه دلنشین ۳۶۸ اسب‌بخاری، روی اصیل‌ترین شاسی‌بلند دنیا باشیم.



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات