کد خبر : 32807
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
29 views بازدید

نقاط قوت و ضعف تویوتا راو four نمونه ۲۰۱۸

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایت پدال کراس اوورهای کامپکت این ایام خریداران فراوانی داشته و یکی از خودروهایی که سابقه فراوانی در این کلاس دارد تویوتا راو four بوده که برای نخستین بار در سال ۱۹۹۴ عرضه شده است. راو four از آن وقت تا اینجای کار حضور پررنگ خود در کلاس خاصش را حفظ کرده است. راو four حال حاضر […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایت پدال

کراس اوورهای کامپکت این ایام خریداران فراوانی داشته و یکی از خودروهایی که سابقه فراوانی در این کلاس دارد تویوتا راو four بوده که برای نخستین بار در سال ۱۹۹۴ عرضه شده است. راو four از آن وقت تا اینجای کار حضور پررنگ خود در کلاس خاصش را حفظ کرده است.

راو four حال حاضر که در چهارمین نسل خود قرار دارد چندی قبلً رفتار جراحی نسبتاً سنگینی را پشت سر قرار داده و ما در این نوشتار تلاش داشته‌ایم نقاط قوت و ضعف آن را خدمت شما علاقه مندان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

تویوتا راو 4

تویوتا راو 4
ورژن هیبریدی: این گزینه بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های راو four درمقایسه با رقبا است. با این وجود نیسان روگ را باید فاکتور گرفت چونکه آن نیز حاوی ورژن هیبریدی است. پیشرانه four سیلندر ۲٫۵ لیتری بهمراه دو واحد الکتریکی خروجی ترکیب ۱۹۴ اسب بخاری را عرضه می‌کنند. مصرف سوخت این ورژن درمقایسه با برادران عادی خود بطور کلیً کم بوده و این مسئله را با تهیه آن خواهید فهمید.

تویوتا راو 4

مصرف سوخت فوق‌العاده: حتی بدون خرید ورژن هیبریدی راو four بازهم به نمونه‌هایی خواهید رسید که در سیکل ترکیبی مصرف سوخت ۹ لیتری داشته و برای وسیله نقلیه ای در این کلاس بطور کلیً خوب شمرده می‌شود.

تویوتا راو 4

محیط کابین بطور کلیً جادار: راو four مزیت‌های فراوانی در فضاسازی کابین دارد. محیط پا و سر فراوانی در جلو و عقب وجود داشته و صندلی‌های نیمکتی عقب که تا می‌شوند راحتی سرنشینان را گسترش خواهند داد. با تا کردن صندلی‌های عقب به محیط محفظه بار چشمگیری دست پیدا خواهید کرد.

برای شما هم جالب است:   رکاب - ترافیک در راه های البرز نیمه سنگین است

تویوتا راو 4

سواری راحت و آرام: با اینکه راو four به اندازه عده ای از رقیبان سرزنده‌تر خود سواری دینامیکی ندارد با اینحال از لحاظ راحتی سواری می‌درخشد. سر و صدای سیستم به خوبی سرکوب شده و جاده‌های ناهموار اکثر اوقات نمی‌توانند تأثیر منفی بر کابین بگذارند.

تویوتا راو 4

ارزش فروش مجددا فوق‌العاده: هرچه باشد راو four کالایی از تویوتا بوده از این جهت انتظار دارید که ارزش فروش مجددا این خودرو بالا باقی بماند.

تویوتا راو 4
ظاهر نه چندان دل‌چسب: علیرغم داشتن تریم اسپورت که دلیل جذابیت نسبی می‌شود، اکثریت تریم های راو four ظاهری بطور کلیً خسته کننده و پیش‌بینی پذیر دارند. کابین نیز همین‌گونه بوده و حتی تریم های لوکس این خودرو حاوی کابینی پلاستیکی با صندلی‌های چرمی غیر متقاعد کننده هستند.

تویوتا راو 4

گران شدن سریع: با عرضه تریم پلاتینیوم، بهای آغازین این خودرو در آمریکا بیشتر از ۳۶ هزار دلار شده است. بدین ترتیب راو four فول وارد قلمروی کراس اوورهای لوکس کامپکت می‌شود. به این ورژن اگر سیستم چهار چرخ محرک سفارشی را اضافه کنید راو four می‌تواند به سرعت گران‌تر از رقیبان خود شود.

تویوتا راو 4

سواری کمی ناهنجار: با اینکه سر و صدای جاده به خوبی سرکوب شده با اینحال تنظیمات سیستم تعلیق برای راو four علي الخصوصً در تریم SE می‌تواند کمی سفت باشد. یکی از نویسندگان وسیله نقلیه ای بیان می کند تویوتا در پیچ‌ها چابک احساس شده و سفت است. این سفتی برای هندلینگ فوق‌العاده است با اینحال روی سواری نرم تأثیر منفی دارد و با استناد به اینکه راو four وسیله نقلیه ای خانوادگی است ممکن است خریداران سواری نرم‌تر را در سفرهای طولانی ترجیح دهند.

برای شما هم جالب است:   مقایسه گروهی سوزوکی ویتارا، هوندا HR-V و پژو 2008

منبع: autoguide



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات