کد خبر : 33733
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۲
21 views بازدید

نگاه نزدیک به استون مارتین ونتیج ۲۰۱۸

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی نسل تازه استون مارتین ونتیج تا چند ماه دیگر وارد مارکت جهانی می‌شود؛ در این نوشته به همراه فیلم کوتاه، نگاهی به ورژن‌ی ابتدایی از این کالا خواهیم داشت. حدود یک ماه از معرفی نسل تازه استون مارتین ونتیج (Vantage) با نیروی محرکه توربوشارژ ۸ سیلندر V شکل می‌گذرد؛ با توجه به اخبار رسمی، ونتیج […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

نسل تازه استون مارتین ونتیج تا چند ماه دیگر وارد مارکت جهانی می‌شود؛ در این نوشته به همراه فیلم کوتاه، نگاهی به ورژن‌ی ابتدایی از این کالا خواهیم داشت.

حدود یک ماه از معرفی نسل تازه استون مارتین ونتیج (Vantage) با نیروی محرکه توربوشارژ ۸ سیلندر V شکل می‌گذرد؛ با توجه به اخبار رسمی، ونتیج نمونه ۲۰۱۸ بسیار موفق رفتار کرده و در عرض یک هفته، تمام موجودی پیش‌فروش (برای سال ۲۰۱۸) این کوپه‌ی اسپرت و لوکس رزرو شده است تا علاقه‌مندان برای پیش‌فروش نمونه ۲۰۱۹، در لیست انتظار بمانند.

موعد تحویل نمونه ۲۰۱۸ استون مارتین ونتیج از سه ماهه‌ی دوم سال شروع می‌شود و مجلات و نشریات وسیله نقلیه ای مشهور جهان، منتظر نخستین آزمایش رانندگی و نقد و بررسی میدانی آن هستند. برند لوکس استون مارتین علاقه مندان بسیاری در تمامی جهان دارد که بی‌صبرانه در جستجوی تهیه‌ی عکس ها و فیلم‌های انحصاری از نمونه‌های تازه این برند هستند. یرون موتساتز یکی از این مردم است که با مراجعه‌ی به یک اتوگالری لوکس در کشور هلند، ویدئوی کوتاهی از استون مارتین ونتیج تازه و غرش نیروی محرکه V8 آن تهیه کرده است.



با اینحال با توجه به گزارش‌های پخش شده، مدیران استون مارتین در باب قرار دادن نیروی محرکه ۱۲ سیلندر V شکل در نسل تازه ونتیج، هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌اند. حدود سه هفته پیش بود که عکس ها غیررسمی از نمونه‌ی ابتدایی‌ی ونتیج تازه با نیروی محرکه V12 در پیست نوربرگ‌رینگ پخش شد. با این وجود در این عکس ها نسل پیشین ونتیج در حال آزمایش در جهنم سبز قابل مشاهده است که باتوجه به نوشته‌های پخش شده، تیم مهندسی استون مارتین درحال آزمایش احتمال عملکرد نیروی محرکه V12 در ونتیج تازه بوده است.

با این‌حال، نمونه آزمایش شده در پیست نوربرگ‌رینگ با سخت فنی مواجه می‌شود که همین مورد، نگرانی‌های ونتیج تازه V12 را بیشتر می‌کند. با شرایطی که می‌دانیم نیروی محرکه V12 ونتیج تازه بر پایه‌ی نیروی محرکه موجود در نمونه DB11 ساخته خواهد شد که از جهت فنی نصب آن در ونتیج ممکن است. با اینحال مساله اصلی تیم مهندسی استون مارتین در قرار دادن نیروی محرکه V12، ازبین رفتن تعادل کامل ونتیج است.

اندی پالمر ، رئیس این کمپانی بریتانیایی گفت:

نیروی محرکه V12 خصوصیت‌های مثبت فراوانی دارد، با این وجود وزن بیشتر آن مواردی را در جستجوی دارد که باید حتماً مقرر کرده شوند.

استون کارتین ونتیج 2018 / Aston Martin Vantage


ونتیج تازه، هنوز با نیروی محرکه ۸ سیلندر توئین توربو ۴ لیتری مرسدس‌بنز، به قدرت ۵۰۳ اسب بخار قدرت و گریز از مرکز ۶۸۵ نیوتن‌متر پیش‌فروش می‌شود؛ به خاطر این پیشرانه، استون مارتین ونتیج با حداکثر سرعت ۳۱۴ کیلومتر بر ساعت، در لحظه ۳.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

استون کارتین ونتیج 2018 / Aston Martin Vantage

یقیناً در انتهای سال ۲۰۱۸، ورژن‌های دیگر ونتیج از قبیل ورژن‌ی تجهیز به جعبه‌دنده‌ی دستی و با این وجود ورژن‌ی کروک، معرفی خواهند شد. هزینه پایه‌ی استون مارتین ۲۰۱۸ در مارکت آمریکا ۱۴۹ هزار و ۹۹۵ دلار است.



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات