کد خبر : 24728
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
12 views بازدید

ژاپنی ها و تولید سوپر اسپرت برقی

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی یک کمپانی ژاپنی به اسم آسپارک، در آینده ای زود و در کنفرانس خودروی فرانکفورت از  سوپر اسپرت برقی خود با لحظه صفر تا ۱۰۰ کمتر از دو ثانیه، معرفی خواهد نمود. بر طبق گفته سایت رسمی آسپارک (Aspark)، این خودروساز ژاپنی از سال ۲۰۱۴ در حال پیشرفت وسیله نقلیه ای الکتریکی به اسم Owl […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

یک کمپانی ژاپنی به اسم آسپارک، در آینده ای زود و در کنفرانس خودروی فرانکفورت از  سوپر اسپرت برقی خود با لحظه صفر تا ۱۰۰ کمتر از دو ثانیه، معرفی خواهد نمود.

بر طبق گفته سایت رسمی آسپارک (Aspark)، این خودروساز ژاپنی از سال ۲۰۱۴ در حال پیشرفت وسیله نقلیه ای الکتریکی به اسم Owl است که مدت زیادی نمیگذرد که قصد پرده‌برداری از آن دارد. این خودرو یک سوپر اسپرت تمام برقی به همراه خصوصیت‌های چشمگیر است که تنها چند روز تا معرفی آن در کنفرانس بین‌المللی خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ باقی مانده است.

آنچه می‌دانیم این است که بدنه‌‌ی خودرو بطور کلی از نوع فیبر کربن ساخته شده و روی چرخ‌هایی از نوع منیزیوم بسیار سبک قرار گرفته است که برای هرچه سبک‌تر شدن خودرو استفاده می‌شود. به علاوه از طرف دیگر ارتفاع سقف خودرو چیزی کمتر از یک متر (دقیقا ۹۹۰ میلی‌متر) است.

مورد دیگر شتاب رعدآسای این خودرو است؛ چراکه می‌تواند در کمتر از ۲ ثانیه سرعت از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. این اعداد حیرت‌آور به این معنی است که این خودرو از دوج چلنجر SRT دیمون که زمانی حدود ۲.۳ ثانیه نیاز دارد تا سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند؛ سریع‌تر است.

با این وجود چندان واضح نیست که آیا با ورژن آزمایشی روبه‌رو هستیم یا نمونه نهایی و تکمیل‌ی فروش؛ با اینحال هنوز به رندر‌های رسمی این خودرو دسترسی داریم که از کیفیت چندانی در مقایسه با نمونه اصلی دارا نیستند.

برای شما هم جالب است:   عصر خودرو - فروش میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ با تحویل فوری

 از رندر‌ها واضح است که ابرخودروی آسپارک ارتفاع بسیار پایین با باله‌ی عقب بسیار بزرگ، درهای گالوینگ، ورودی‌های هوای بزرگ جانبی، دیفیوزر فیبر کربنی و پوشش آیرودینامیک روی شیشه‌ی عقب دارد. آینه‌ها روی بالاترین نقطه‌ی ممکن ستون A قرار دارند و به علاوه از طرف دیگر صندلی‌های این خودرو به نظر میرسد معمولی هستند که می‌تواند نویدبخش یک خودروی جاده‌ای باشد؛ با وجود این دورنمای کلی و ویژگیهای تکنیکی آسپارک اوول، بیشتر به وسیله نقلیه ای برای استفاده در پیست مشابه است.



منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات