کد خبر : 17032
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۴:۱۹
7 views بازدید

گامبالا از سه ابزار پورشه‌ تیونینگ شده پرده گشود

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی کمپانی تیونینگ خودروی گامبالا، مدت فراوانی نمیگذرد که از سه کالا تازه که بر پایه‌ی نمونه‌های ۹۱۱، پانامرا و کاررا GT ساخته شده‌اند، معرفی کرده است. گامبالا امسال با بهترین ساخته‌های خود به کنفرانس‌های خودروی دنیا آمد. این تیونر آلمانی، روی نمونه‌های تازه پورشه شامل ۹۱۱، پورشه پانامرا و نمونه قدیمی کاررا GT تلاش نموده است. گامبالا اسم اصلی‌ترین کالا خود […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته سایتهای اینترنتی

کمپانی تیونینگ خودروی گامبالا، مدت فراوانی نمیگذرد که از سه کالا تازه که بر پایه‌ی نمونه‌های ۹۱۱، پانامرا و کاررا GT ساخته شده‌اند، معرفی کرده است.

گامبالا امسال با بهترین ساخته‌های خود به کنفرانس‌های خودروی دنیا آمد. این تیونر آلمانی، روی نمونه‌های تازه پورشه شامل ۹۱۱، پورشه پانامرا و نمونه قدیمی کاررا GT تلاش نموده است. گامبالا اسم اصلی‌ترین کالا خود را آوالانچ قرار داده است. این خودرو در حقیقت با استناد به بروزترین نسل پورشه ۹۱۱ توربو ساخته شده که با این وجود دیزاین آن به روش تمام و کمال دگرگون شده است. 

این خودروی بنفش‌رنگ از یک بادی کیت تازه و بزرگ سود میبرد که به وسیله خود گامبالا و تماما از الیاف کربن ساخته شده است. بهره برداری از این بادی کیت باعث شده است این خودرو ۶.۴ سانتی‌متر از جلو و ۱۰.۲ سانتی‌متر از عقب، طویل‌تر از نمونه استاندارد باشد ضمن اینکه روی این نمونه رینگ‌های اسپرت بزرگ ۲۱ اینچی نیز به چشم می‌خورند.

پورشه پانامرا

برای افزایش موقعیت آیرودینامیک این خودرو از سپرهای تازه ای استفاده شده است؛ با اینحال تغییر اصلی‌ آن مرتبط به بخش پیشرانه می‌شود، جایی که گامبالا موفق شده است با نیروی محرکه شش سیلندر تخت ۳.۸ لیتری این خودرو، ۸۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

پورشه پانامرا

خودروی دیگری که گامبالا برای نشان دادن در ژنو تکمیل کرده است، میسترال اسم گذاری شده که مدلی تیونینگ شده از سدان اسپرت پانامرا است. بدنه‌ی این خودرو نیز به خاطر بهره برداری از یک کیت بدنه‌ی بطور کلی جامع و فراگیر، تغییراتی بنیادی به خود دیده است. سیستم تعلیق این خودرو مورد تکمیل قرار گرفته است که این تفاوت باعث کاهش ارتفاع خودرو به میزان ۳.۸ سانتی‌متر شده است. در پایین این سدان اسپرت و دلچسب، رینگ‌های ۲۲ اینچی آلومینیومی قرار گرفته‌اند که به شیوه فورج کاری ساخته شده‌اند.

برای شما هم جالب است:   10 شیوه تشخیص خودروهای دست دوم سیل زده

گامبالا به علاوه از طرف دیگر اقدام به گسترش قدرت نیروی محرکه هشت سیلندر خورجینی ۴.۸ لیتری پانامرا کرده است و قدرت آن را با ۵۰ درصد گسترش به ۷۴۵ اسب بخار رسانده است. این پیشرانه از نوع تویین توربو است و می‌تواند پانامرا را در عرض ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند تا حداکثر سرعت این نمونه، ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت باشد. 

پورشه کاررا GT

تازه ترین سرباز گامبالا که به میدان خواهد آمد، میراژ GT کربن ادیشن اسم گذاری شده که در حقیقت مدلی ارتقاءیافته از پورشه کاررا GT شمرده می‌شود. بدنه‌ی این خودرو همان‌طور که از اسم آن واضح است، به روش تمام و کمال از الیاف کربن ساخته می‌شود. نیروی محرکه این خودرو از نوع ۱۰ سیلندر خورجینی است و ۵.۷ لیتر حجم دارد که با تفاوت صورت گرفته به وسیله گامبالا، قدرت آن به ۶۷۰ اسب بخار رسیده است. سیستم تعلیق نیز مورد تکمیل قرار گرفته است و امکان تنظیم ارتفاع برای این خودرو مهیا شده است. رینگ‌ها با نمونه‌ای فورج کاری شده جانشین شده‌اند. این خودرو بر خلاف پانامرا که حاوی سیستم چهارچرخ محرک است، به‌صورت محرک عقب ساخته شده است و از این حیث نباید انتظار داشت شتاب آن به‌اندازه‌ی پانامرا بالا باشد. لحظه رسیدن از سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این نمونه ۳.۷ ثانیه خواهد بود؛ با اینحال حداکثر سرعت آن شبیه به پانامرا، ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

این نمونه‌ها در قسمت داخلی نیز بطور کلی تغییر کرده‌اند و گامبالا به زیباترین نحو ممکن اقدام به تغییر محیط کابین آن‌ها کرده است.



منبع

پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات