کد خبر : 18512
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
3 views بازدید

گزارش بازدید از مرکز خدمات بعد از فروش ایرتویا؛ تلاش مداوم برای جلب رضایت خریداران

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته دیجیاتو به اشتراک کمپانی های اکتیو در عرصه واردات خودرو به ایران، ایرتویا یکی از قدیمی ترین سری ها به حساب می آید. این تولیدکننده پیوسته در فراز و نشیب های شرایط اقتصادی و سیاسی، ضمن حفظ رابطه خود با کمپانی مادر (تویوتا) مسئولیت معرفی خدمات به خودروهای تویوتا را نیز بر عهده داشت است. ایرتویا طی […]

به نوشته اخبار خودرو با استناد به گفته دیجیاتو

به اشتراک کمپانی های اکتیو در عرصه واردات خودرو به ایران، ایرتویا یکی از قدیمی ترین سری ها به حساب می آید. این تولیدکننده پیوسته در فراز و نشیب های شرایط اقتصادی و سیاسی، ضمن حفظ رابطه خود با کمپانی مادر (تویوتا) مسئولیت معرفی خدمات به خودروهای تویوتا را نیز بر عهده داشت است.

ایرتویا طی سال ۹۵ به خاطر افزایش شرایط اقتصادی و مناسبت های سیاسی و تفاوت قانون های مرتبط به اعمال محدودیت در عرصه واردات خودروهای متفرقه، موفق به گسترش سهم خود در مارکت خودروهای وارداتی شده است و بر مطابق با بیان مسئولین امر اکنون بیش از ۸۰ درصد از واردات خودروهای تویوتا (شامل نمونه های لکسوس) به وسیله این تولیدکننده انجام می شود و سهم مارکت خودروهای وارداتی غیر کمپانی و متفرقه که بعضا به منطبق بر استانداردهای تویوتا نیز نبودند به شکل چشمگیری کوچک شده است.

وانگهی، ایرتویا طی سالیان واپسین پیوسته در عرصه کسب رضایت مندی خریداران موفق به کسب مقام برتر شده است و بدین خاطر مدیران این تولیدکننده، خود را نمونه برتر معرفی خدمات بعد از فروش منطبق با استاندارد های جهانی در ایران می دانند.

پیرامون همین مسئله روز قبلی برنامه ای برای آشنایی با نمایندگی مرکزی خدمات بعد از فروش ایرتویا واقع در ابتدای خیابان دماوند تهران برای خبرنگاران ترتیب داده شده بود که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسید.

ایرتویا براساس متد های جهانی تویوتا، قطعات ضروری خودروهای خود را در شکل سه گروه پر مصرف، کم مصرف و دسته ای در حد واسط این دو طبقه بندی می کند و براساس آمارهای موجود تقریبا ۸۸ درصد از قطعات یدکی را در انبارهای خود موجود کرده است، با اینحال در موارد ویژه نیز قادر به تامین قطعات یدکی غیر موجود ظرف مدت زمانی کمتر از ۱۵ روز خواهد بود.

برای شما هم جالب است:   رکاب - دورنمای مارکت آمریکا در ۲۰۱۸

آموزش گسترده نیروهای کارشناس برای آشنایی با تکنولوژی خودروهای هیبریدی حتی قبل از معرفی سری در ابتدا این تولیدات (لکسوس CT200h) به مارکت شروع شده است و اکنون ایرتویا قادر به تامین قطعات، خدمات و نگهدای و تعمیرات خودروهای هیبریدی خود (تویوتا پریوس، تویوتا کمری هیبرید و لکسوس nx 300h) در تمامی کلان شهر های ایران است.

در چنین موقعیتی آموزش نیروهای خدمات بعد از فروش، اجرا دوره های آشنایی با تکنولوژی های ویژه برای نیروهای امدادی (مانند حریق نشانان) و هم کاری با دانشگاه خواجه نصیر در راستای انجام برنامه های علمی و تحقیقای با محوریت تکنولوژی هیبریدی به وسیله ایرتویا دنبال می شود و تمهیدات مخصوصی نیز برای تامین قطعات سریع این سری از خودروها اندیشیده شده است.

معرفی گارانتی ۷ سال برای تعویض باتری، همراه با گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر برای تمام اجزای خودرو و خدمات های دوره ای رایگان برای ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر از نمونه دیگر خدماتی است که به شکل ویژه به وسیله ایرتویا برای خودروهای هیبریدی تهیه شده از این تولیدکننده مقرر کرده شده است.

همراه با این موارد می توان نمایندگی مرکزی ایرتویا را با استناد به داشتن قابلیت ها کامل برای تعمیرات خودروهای روز تویوتا، یکی از مجهزترین مراکز خدماتی به اشتراک کمپانی های اکتیو در عرصه خودروهای وارداتی در ایران عنوان کرد.

برای نمونه ابزار های جوشکاری ویژه موجود در این سری، منطبق بر استانداردهای تویوتا انتخاب شده اند و بدین خاطر امکان تعویض و تعمیر قطعات بدنه و شاسی خودرو با رعایت استاندارد تویوتا و حفظ استحکام و مشخصات متالوژی ورق های مورد بهره برداری در بدنه خودرو می باشد.

برای شما هم جالب است:   رکاب - مدیرعامل آئودی اسپرت، مدیرعامل بوگاتی می‌شود

به علاوه از طرف دیگر ایرتویا در راستای جلب رضایت خریداران غیر از خدمات رایج معمول مانند خدمات های دوره ای، رفع موارد مرتبط به فراخوان های جهانی، تعویض و تعمیر اجزای فنی یا ظاهری، امکان اخذ آنلاین معاینه فنی را نیز تدارک دیده است که بدین وسیله خریداران تویوتا بعد از مراجعه به تعمیرگاه از رفتن به مراکز معاینه فنی بی نیاز می شوند.

به هر روی تویوتا با تاکید بر تداوم و توانایی اعتماد خودروهای تولیدی خود، بر روی معرفی خدمات بعد از فروش استاندارد و بی نقص نیز تاکید فراوانی دارد و نهایتا بدین شکل مطرح شده است که ایرتویا نیز به نسبت دیگر کمپانی های وارد کننده خودرو، با جدیت بیشتری در این عرصه گام بر می دارد، کسب لوح های تقدیر و جوایز متعدد مرتبط به خدمات بعد از فروش نیز شاهدی بر این مدعاست که حتی از جانب بخش بین المللی تویوتا نیز به ایرتویا اعطا شده است و بدین خاطر می توان با اطمینان گفت که نظارت نسبتا کاملی بر پروسه خدمات دهی به خودروهای این برند ژاپنی در ایران می باشد.

در حاشیه این برنامه لحظه تخمینی ورود نمونه تازه تویوتا ch-r به مارکت نیز حدود دوماه دیگر (مرداد ۹۶) اعلام شد و براساس معلومات ابتدایی برنامه ریزی شده است نمونه های مختلف ۱٫۲ لیتری توربو و ۱٫۸ لیتری هیبریدی این کالا در تیپ های تک و دو دیفرانسیل با هزینه ای کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان معرفی شوند که با این وجود نکات بیشتر از مشخصات، آپشن ها و هزینه نهایی این نمونه ها در لحظه معرفی گفته خواهد شد.

برای شما هم جالب است:   410 GP؛ ورژن‌ای تولید محدود از لوتوس Evora

درصورت تمایل این لینک خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع

به این پست امتیاز دهید.
پسندیدم۰خوشم نیومد۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات